Gjør det enkelt for deg selv

Reklame | Oslo Skin Lab

Alle som har lest denne bloggen fast over tid vet at det er noen få produkter jeg bruker, og som jeg virkelig føler gir meg positiv effekt. Kollagenpulver fra Oslo Skin Lab er et slikt produktl. Jeg har tatt det i snart 3 år, og kommer ikke til å slutte. Det er ingen hemmelighet at huden endrer seg når den modes (jeg hadde tenkt å skrive eldres, men det høres så kjipt ut, hehe, så la oss si modnes).

Huden mister på en måte spensten litt, og føles litt mer gusten. For meg har The Solution fra Oslo Skin Lab vært helt strålende, fordi det er et helt naturlig produkt, som jeg virkelig føler jeg har effekt av.

Jeg har gjort det til en helt naturlig del av min morgenrutine, med en liten porsjonspakning kollegaen i kaffen. Jeg har også testet i smoothie, og nå i det siste har jeg faktisk begynt å ha det i vannflaska på trening. Vann drikker jeg jo uansett på trening, og siden det er helt smakløst er det helt genialt å få i seg i vann💦

La oss snakke litt om kollagen, hva det er og hvordan det funker. Kollagen er et protein som finnes naturlig i kroppen hos oss alle sammen, og er et av hudens aller viktigste byggeklosser. En ung hud kan faktisk inneholde opptil 80% kollagen.

HVORDAN FUNGERER KOLLAGEN?

Kollagen er den viktigste enkeltfaktoren som bidrar til å holde huden jevn, glatt og spenstig.  Etter som huden modnes ( det var dette ordet vi ble enige om å bruke, ikke sant? He he) avtar kollagenproduksjonen med ca. 1-2 % i året fra slutten av 20-årsalderen. Det er flere faktorer som spiller negativt inn på huden, slik som sol, stress og usunn livsstil.

HVORFOR BØR MAN TA KOLLAGENTILSKUDD? 

Et kollagentilskudd kan bidra til å bygge opp kollagennivåene, og gi huden et nytt boost. Huden min føles jevnere, glattere og så mye freshere. Jeg er så glad jeg har funnet en helt naturlig og god måte å booste huden min på. Det skal også nevnes at det finnes ulike typer kollagen – type 1 virker på hud og type 2 på ledd og brusk.

DERFOR LIKER JEG THE SOLUTION FRA OSLO SKIN LAB:

The Solution™ Anti-wrinkle collagen fra Oslo Skin Lab er et 100% rent kollagenpulver uten smak, lukt og tilsetningsstoffer. Det er altså kun rent kollagen i pakken, ingenting annet, og det er akkurat derfor jeg liker det så godt. Pulveret kan blandes i valgfri mat og drikke, som gjør det utrolig enkelt, også kommer de i små porsjonspakninger, som gjør det veldig praktisk. Jeg har alltid et par porsjonspakker i toalettvesken, treningsbaggen, og den vesken jeg bruker mest. 

Det spesielle med nettopp dette kollagenet er at kollagenproteinet er hydrolysert, dvs. brutt ned, ved hjelp av enzymer til peptider som kroppen kan nyttiggjøre seg av. Peptidene (utviklet av Verisol®) har i studier vist å ha god effekt på hudens elastisitet, linjer og rynker. HER kan du lese mer om studiene, for dem som er spesielt interesserte.

Jeg har fått lov å gi deg hele 60% rabatt på første levering, og deretter får du 30% rabatt på de neste leveringene. Klikk deg HER for å bestille din første pakke🧡

Pakken leveres direkte i postkassen din, og det er ingen bindingstid!

Jeg håper du får en nydelig søndag, og fyller den med hyggelige ting. Her på sørlandet er det skikkelig uvær, med regn og kraftig vind. Jeg skal ut på en rusletur i stormen, før det blir søndagsmiddag med hele familien i ettermiddag. Akkurat slik jeg liker best å bruke søndagene🧡

 

Smiiiil, Maren

 

10 kommentarer
    1. Har brukt dette produktet i mange år nå👍👌 Omtrent helt fra det ble lansert for en 10 år siden eller så… ?? Å er veldig fornøyd👍👌 Klarer ikke en dag uten, da er det liksom noe som mangler🤯🙈 Pleier å blande den ut i appelsinjuice’n min m appelsinkjøtt, blander med litt smoothie og «riste, riste». Deilig start på dagen etter ett glass lunkent vann på fastende hjerte❤️

    2. • Etter som huden modes ( det var dette ordet vi ble enige om å bruke, ikke sant? He he)

      Er det bare jeg som reagerer på dette?
      Det kan se ut som en bit av malen(som var ment for og skulle godkjennes av de som eier produktet du reklamerer for)har blitt glemt å fjernes etterpå..

      Mulig det er ment å være slik og jeg tar feil, men tenkte bare jeg måtte nevne det; just in case, its not!

      1. Hehe, nei det er til dere lesere. Jeg skrev først eldres, men likte ikke det, så derfor kalte jeg det modnes. Alt innlegget er ment til leseren, ikke til enn annonsør bak noe som helst 😊😊❤️ Bare et forsøk på å være litt artig, funket kanskje ikke🙈

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg