Gjør det beste ut av det

30-års dagen i går ble feiret helt rolig med familien, i helt rolig tempo, likevel krevde det mye, og formen nå i etterkant er ganske dårlig. Det er jo skikkelig shit som har satt seg i kroppen min, og jeg tror ikke jeg kan huske at jeg har vært så dårlig. Så nå er det bare å ta det hel med ro, og samle krefter. Jeg har IKKE glemt dere❤️ Alle spørsmålene deres til søndags-spalten er spart opp, og kommer i løpet av påsken. Jeg er også straks klar med neste ukes treningsøkter for alle som er med på #xxlchallenge. Så jeg jobber på – det bare går i snegletempo, med veldig veldig mange pauser. Takk for at dere er tålmodige og snille❤️

Jeg knipset noen bilder fra feiringen i går. Mamma hadde fikset det SÅ fint, med masse deilig mat, blomster og nydelig pyntet. Vi hadde årets første grillings, masse deilig fingermat, bakte poteter, salat og masse godt tilbehør. Is, friske bær, muffins og masse kos til dessert. En helt perfekt dag – på alle måter❤️

Feiring med venner blir etter påske, når alle er tilbake i byen, og formen min er litt bedre. Jeg synes helt ærlig at dette her nesten er litt skummelt – kroppen er i total shut down. Jeg må nok bare smøre meg med tålmodighet og la kroppen få den tiden den trenger.

Nå skal jeg slutte å klage! Ikke noe mer snakk om dette, fokus fremover. Mot friskere og lysere dager❤️

Nå har jeg lyst å høre hvordan dere har det?❤️ Hva er dine planer for påsken? Blir det bypåske, hyttetur eller kanskje utenlandstur? Del gjerne litt hva du skal fylle påsken med i kommentarfeltet, det er så koselig å høre litt fra dere❤️

 

Smiiiil, Maren 

 

15 kommentarer
    1. Hvor er det fine antrekket ditt i går fra? Har du eventuelt link til det? 😊 var så fint 😍 ønsker deg masse god bedring 🧡

    2. Gratulerer med dagen som var!

      Så kjedelig at du er syk …

      Jeg kom hjem fra Egypt i går, så tar det helt rolig nå. Skrive ferdig praksisrapport frem til torsdag, så besøke svigers hvor vi skal gjøre masse koselige ting. Blir på en måte bypåske, hehe 🙂

      Håper du blir frisk snart, god bedring <3

        1. Det var kjempebra der, ble ikke syk heldigvis 🙂 Bare litt i nesa etter all air condition, ellers i tipp topp form!

          Nyt påsken du og <3

    3. Oi, dette så virkelig fristende og koselig ut. Så flink familien din er til å stelle i stand. Påsken, og den kommende måneden forøvrig, må brukes på intens skriving for å dra i land bacheloroppgaven som skal leveren i mai, så blir dessverre en del innetid på meg.
      Håper viruset slipper taket snart, virker utrolig kjipt. God bedring!

      1. Ååå men da må du bare stå på siste tiden nå – tenk for en deilig sommer det blir for deg!! Hold ut, og jobbe på❤️
        Tusen takk, tror og håper det blir bedre veldig snbart😄

    4. Masse god bedring, Maren💛 Kan jeg få spørre hva sjokoladedesserten inneholder? Ser sååå godt ut🤗

      Her blir det noen dager jobbings til med PT kunder før jeg tar en tur til mormor (på landet)🐥☀️ Gleder meg til noen dager til å koble helt av og bare nyte😊☀️🐥💛

      Ønsker deg en god påske, Maren!

      1. Åå det høres koselig ut❤️ Riktig god påske til deg!
        Det er Hennig Olsen isen, NYT. Så er den bare tint litt og snudd på hode på et fat. hehe.

    5. God kveld!
      Hyggelig at du inviterer oss til å skrive til deg. Det gjør at jeg faktisk gjør det! Denne helgen har jeg vært på hytta, og faktisk badet i sjøen. Kom hjem i dag og var på spontan løpetur med ei venninne. Nå er det to dager med jobb, før påsken skal tilbringes her hjemme i Kristiansand. Drar kanskje en til tur på hytta om det passer. Skal uansett bare kose meg, med sol, bevegelse, hvile, mat, familie, venner og påskekrim. Ønsker deg god bedring med hva enn du har. Høres ikke godt ut. God påske 😊

      1. For en herlig helg, og for en hyggelig påske du har i vente. Kos deg masse med hyggelige planer❤️❤️
        Takktakk, håper det snart slipper taket helt! God påskeklem til deg

    6. God bedring. Bare å lytte til kroppen. Så håper jeg du får nytet litt påskekos etterhvert.
      Jeg skal jobbe i dag og i morgen, så er det påskeferie. Reiser på hyttetur til Sogndal, så det kommer til å bli kosleig sammen med 2 venninner. Da skal vi kose oss med ski, løping, god mat og all mulig annet påskekos.
      Klem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg