Gi deg selv litt egentid

Reklame | Fabel

Jeg koser meg så her på treningsreise på Rhodos, men med 60 deltagere er det ingen tvil om at det går litt i ett. Jeg elsker folk, høyt tempo og tett program, men samtidig så er det godt (og faktisk helt nødvendig) å kunne trekke seg litt tilbake og lade batteriene litt. En av de aller beste tingene jeg kan gjøre for meg selv når jeg skal lade, er å sette på en lydbok og bli lest for🧡

I går satt jeg meg på et nydelig sted med utsikt, helt alene, lyttet til lydbok og så på havet i en drøy time. Det var så godt! Jeg lytter til lydbøker på FABEL, og der får jeg alt jeg trenger. Alle som har fulgt meg lenge vet at jeg elsker Jørn Lier Horst. Jeg har lest alle bøkene hans, og sluker dem rått. Gleden var derfor stor da jeg fant ”Det innerste rommet” av Jørn Lier Horst, inne på Fabel-appen.

Av andre favoritter som jeg har hørt, eller står på listen over bøken jeg skal høre, kan jeg kjapt nevne:

  • Hammerkoden – Øyvind Hammer
  • Idas dans av Gunnhild Corwin
  • Det vi kan stå for – Geir Lippestad
  • Døden, skal vi danse – Per Fuggeli
  • Alt av Jo Nesbø
  • Skjult Agenda – Emelie Schepp
  • Til Ungdommen – Linn Skåber

Det finnes så mye å velge i. Fabel gir deg lydbøker fra de best norske forfatterne i alle sjangre, og har en bred katalog av krim, romaner, fakta, ungdoms- og barnebøker. Fabel har også noen eksklusive Fabel podcaster som Iskalde Grøss og Kari Tråkker i Salaten.

For meg en lydbøker en lykke i hverdagen, og ne jeg benytter meg av svært ofte. Jeg elsker å ha lydbok på ørene mens jeg går tur med Leo, rydder hjemme eller bare transporterer meg selv fra A til B. Jeg bruker det også ofte på trening, og for ikke å snakke om på stranda på ferie. For meg har lydbøker blitt en viktig del av hverdagen, og jeg tror og håper mange av dere kan finne masse glede i Fabel.

Fabel koster 169kr pr måned, men nå har jeg fått lov å dele ut 4 uker gratis lytting til alle mine følgere som tester Fabel for første gang. Klikk deg inn HER, eller send MAREN til 2280

På den måten kan du få teste det ut i en hel måned, og se om du blir like glad i det som meg. Fortell meg også gjerne hva du hører på. Så kan jeg sjekke ut dere favoritter.

Nå må jeg løpe avgårde her, lunsj med gjengen står for tur! En ny herlig dag her på treningsreise på Rhodos! Ha en nydelig dag mine venner, så snakkes vi snart🧡

 

 

Smiiiil, Maren

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg