Gi dagene dine liv

I går fikk jeg en trist beskjed, som berører noen jeg er glad i. I dag fikk jeg enda en beskjed, ikke svært ulik gårsdagens. Det berører ikke meg direkte, men det berører noen jeg er i glad i, og det føles nært og vondt. Jeg tok med meg Leo ut i skogen, og i en god time ruslet vi rundt i sola, hørte på deilige skogslyder og lot tankene fly.

Livet kan være så grusomt urettferdig noen ganger, så urettferdig at det kan føles uutholdelig. En dag skal vi dø – men alle andre dager skal vi leve🌸 La oss huske på det, og putte så mye liv inn i hver dag vi bare kan. Det trenger ikke være store ting som skal til for å gi en dag litt ekstra glede og liv. For eksempel så er jeg glad i dag fordi det er sol, fordi jeg har på meg en blomstrete sommerkjole og fordi jeg skal treffe en god venninne senere i dag. Tre små ting, som gir tirsdagen min liv💗

Kjenn litt etter, og sørg for å putte inn noen små ting i dine hverdag som gjør deg glad. Husk også på å fortelle de rundt deg at du er takknemlig for å ha dem der, og at du er glad i dem.

Dette ble plutselig et litt trist innlegg, det var ikke meningen💗 Jeg vil at dere skal sitte igjen med en fin liten påminnelse om å putte liv inn i dagene deres, og finne små ting som gjør dere glade i hverdagen.

I dag startet jeg dagen med en PT-time, og rett videre til frisøren. Egenepleie begge deler – på hver sin måte. hehe. Nå skal jeg jobbe litt hjemmefra, før jeg skal avgårde på en litt morsom shoot for en samarbeidspartner. Etter det blir det mat og kos med en god venninne. Det er så hyggelig å møtes å spise middag sammen, spesielt på en helt vanlig tirsdag🌸

Håper du har noen hyggelige planer for tirsdagen, hvis ikke kan du jo tenke på noe du synes er koselig, også booke det inn senere i uken. Kanskje invitere en venn på middag, gå en tur eller dra på kino?

Uansett hva du velger å fylle dagen og uken med, så håper jeg du får en finfin uke💗

 

Smiiiil, Maren

 

7 kommentarer
    1. Hei gode deg! <3 Sååå enig med deg at det er de små tingene som betyr alt egentlig… Selv venter jeg på sola og varmen! Har ikke sett den på 1,5 uke nå, og enda må jeg vente 1 uke på at den kommer….Tröndelag er sykt dårlig denne sommeren forelöbig altså!!! Aaaarg! Imens må jeg finne på noe som gir meg glede da! Alt er så mye lettere og bedre når varmen og solen er fremme! Da trenger jeg ingenting annet! Så fokuset er på gode treningsökter og god mat inntil videre! Stor klem! <3

      1. Ganni har eget butikk, også er det mange andre butikker som selger det 🙂 Bare google litt, så finner du i din by. I Kristiansand er det Retro og Ganni hvert fall❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg