Fremtidsplaner og nye mål

Reklame | Annonselenker

Jeg ser helt tullete blid ut på disse bildene, men det er virkelig ekte glede så da får det gå. Jeg føler så mye har falt på plass de siste dagene. Ny jobb og kontrakt signert, påmeldt flere kurs for å lære enda mer og bli en dyktigere trener. Sist men ikke minst er jeg, sammen med min regnskapsfører i gang med å sette opp mitt eget AS, og dermed tar hele jobben min til et nytt nivå. Det føles godt, voksen og riktig. Jeg fikk et spørsmål om jeg skulle slutte å blogge nå som jeg har ny jobb, og det skal jeg overhode ikke, snarere tvert i mot. Jeg kjører på for fullt med blogg og sosiale medier inn i 2020.

Jeg skal være så ærlig å si at 2019 ikke har vært mitt favoritt år, det har vært mye bra, men samtidig en god del jeg er glad for å kunne legge bak meg. Oppturer og nedturer, sånn er det for oss alle. Det føles fint å kjenne at slutten av 2019 brukes på å tilrettelegge for at 2020 blir det sterkt år, med utvikling på mange plan. Jeg er skikkelig klar💪🏼❤️

Jeg er i grunn ikke en nyttårsforsett type person, men akkurat i år har jeg faktisk begynt å noter meg ned noen små mål. Egentlig ikke fordi det er et nytt år, men mest fordi jeg kribler etter å komme meg videre, og utvikle meg. Da føles det alltid bra å skrive det ned, det blir liksom mer virkelig da.

Hvordan er det med deg, setter du deg mål du bevisst jobber mot? Enten om det er nyttårsforsett eller bare generelle mål i hverdagen. Enten på jobb, på privaten eller kanskje på trening? Del gjerne hva du tenker om det i kommentarfeltet❤️

Sko HER / jeans HER / Genser HER / Skjerf HER / Lue HER 

Jeg har oppgradert vintergarderoben min litt, med ny lue, to nye pannebånd, en ny jeans og sko. Jeg har lagt ved linker til dere, for alt dette er fra butikker som Gina Tricot, Bikbok og Nelly. Det er superfine priser, og det synes jeg er så fint. Det er helt unødvendig å bruke enormt mye penger, selv om man vil være varm på hodet!

Nå skal jeg løpe avgårde, jeg har en time hos jentene på Huset i Markens. I ettermiddag er det trening med gjengen på den nye jobben ( tusen takk for alle nydelige meldinger ang ny jobb, dere er søren meg så rause, gode og fine ) også er det julebord i kveld. Julebordet er ekstra koselig, for det er med den opprinnelige Bootcamp gjengen min. De som har trent med meg helt fra starten av. Det er verdens fineste gjeng, i flere generasjoner. Det er få jeg koser meg så mye med som de jentene der, så dette julebordet gleder jeg meg skikkelig til❤️

 

Smiiiil, Maren 

4 kommentarer
    1. Gratulerer så mye med ny jobb Maren, dette unner jeg deg virkelig og Spicheren er virker som en herlig arbeidsplass! Kjenner meg igjen i at året 2019 ikke er året som faller under et av mine favorittår. Det fine med perioder som ikke har vært helt topp, er at ting bare kan bli bedre. Jeg reflekterte litt rundt dette året for noen dager tilbake, og kjente jeg fikk en klump i magen av å tenke på alle nedturene året har bringt med seg. Men så konkluderte jeg med at selvom dette året har hatt mange utfordringer, har jeg aldri vokst så mye på dette året som tidligere. Så selv om dette året har vært tøft, tror jeg ofte det er disse periodene som gjør oss til de menneskene vi er den dag idag. Ønsker deg en fin uke videre, det er så gøy å følge med på bloggen din og andre sosiale medier for tiden! Klem fra meg <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg