Fredagsmodus

Reklame | Annonselenker

Endelig var helgen her, og det føles så godt. Jeg har døpt denne helgen til jobbe-helg, men helg er godt uansett🧡 I skrivende stund er det taco på bordet og litt godt i glasset, det er jo lov å kose seg litt selv om man skal jobbe litt. Det er kun gøy jobb, vi lanserer jo straks trenings-appen, og det er så sykt gøy å være i sluttprosessen.

I morgen skal jeg ut på ny runde med landeveissykkelen, og kjenner at det skal bli godt med litt ny terping på det der. Det er en hel uke siden sist jeg testet, så det skal bli bra å øve seg litt igjen. Jeg skal sykle med en god venninne, og hun eren råtass på sykkel, så jeg håper å lære masse av henne.  

Sko – Reebok / Skjørt – Only / T-skjorte – Tom Wood / Veske – Farrow

Dere som følger meg på instagram så at jeg spurte dere om tips til filmer, og jeg fikk så mange fine svar. Jeg skal samle dem sammen, og lage en ny liste til dere. Sharing is caring🧡 Det skal være på plass i god tid før søndagskvelden, så inspo til filmkvelden er på plass.

Håper fredagskvelden behandler deg bra, og at du koser deg med helg🧡

 

Smiiiil, Maren 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg