Fra dramatikk til lykke

Reklame | Annonselenker

Det har skjedd litt siden sist mine venner, og nå er det på tide å oppdatere dere litt. Flere har spurt hva som har skjedd, etter jeg la ut et bilde på Instagram. La oss ta det fra starten. På mandag fikk lille Leoen min fikk en betennelse i en kjertel bak i stumpen, og den kjertelen endte opp med å sprekke. Det endte med at Leo måtte legges i narkose, og mammahjertet mitt gikk i tusen knas. Nå har det jo vært litt av hvert med Leo, med bena som er litt kranglete, og en pels som ikke er helt som den skal. Hver gang vi er ute hos veterinæren (som begynner å bli en god del ganger nå) så begynner jeg å gråte. Det er ganske flaut, men samtidig så kan jeg jo ikke noe for det – jeg er bare helt enormt glad i hunden min❤️

Denne gangen var intet unntak, tårene silte mens jeg prøvde å fortelle meg selv at dette ikke var farlig, og det kom til å gå bra. Det er noe med den følelsen av å se noen holde det kjæreste jeg eier fast, mens han hyler, for å sette en sprøyte som gjør at han sovner inn i armene mine, før de tar han fra meg. Hjertet mitt verker bare jeg tenker på det. Au au au så vondt, selv om jeg VET at det kun gjøres for å hjelpe han. Jeg fikk han tilbake en stund etterpå, og da var han så pjusk og sliten stakkars. Vi kom oss trygt hjem, og de siste to dagene har alt handlet om å passe på at han blir god igjen. Mamma, og en god venninne har stilt opp som en helter, og passet på han når jeg har måttet løpe ut i møter. Hva skulle man gjort uten så fine folk rundt seg❤️

Nå har Leo det fint, og ligger her ved siden av meg og snorker. Han spiser igjen, drikker, sover godt om natten, og kan gå rolige turer. Han er så og si helt seg selv igjen, og jeg er så takknemlig🧡

Dagen i dag har derfor vært helt fantastisk fin. Jeg fikk tatt meg en liten joggetur på morgenen, hatt et bra og produktivt møte med app-gjengen, gjennomført enda et møte angående et annet prosjekt, og hatt litt kvalitetstid med mamma. Nå skal jeg jobbe en liten time til, før jeg skal være litt sosial i kveld. Det er rart med det, men noen ganger må det litt små-vonde ting til, for at vi skal sette pris på hvor fin hverdagen er. Så her sitter jeg da, og smiler fra øre til øre, fordi jeg har en frisk liten hundegutt, som sover ved siden av meg, helt uten noen smerter. Det gjør meg så lykkelig🧡

Kjole – HER // Veske HER 

Egentlig hadde jeg lyst å oppdatere bloggen for å vise dere denne superfine kjolen, og høre hvordan onsdagen deres har vært. Så da får jeg avslutte med det. Hvordan har denne onsdagen vært for deg min venn? Del med meg i kommentarfeltet🧡

 

Smiiiil, Maren

 

9 kommentarer
    1. Aiaiai, stakkars lille Leo! Det er så vondt når dyra våre ikke har det bra. Hunden hjemme hos mamma og pappa er på det 11. året og hoftene har begynt å plage henne, da er det så kjipt å være langt hjemmefra😩 Her har det gått i jobb (er sykepleier), et avdelingsmøte og deretter en god treningsøkt. Er i en god rytme nå, og har innvestert mye tid til dette de siste to månedene. Håper resultatene snart kommer😊 Elsker at du har en så god dialog med følgerne dine❤️

      1. Ååå det er så trist når det begynner å skrante. Husker selv vår Engelske setter, når han begynte å bli gammel. Helt grusomt trist❤️ Man blir jo så gla di hunden sin – et fullverdig familiemedlem. Så GOD du er – keep it up så vil du se resultatene!! Kjempe bra 🧡🧡

    2. Så godt å høre at alt er bra med lille Leo!
      Onsdagen har vært veldig bra, med en god styrkeøkt(må holde det gående frem til søndag og avreise :D) og vært hos frisøren og fjonga med litt. Nå skal jeg starte med pakking.
      Gleder meg masse til tur på søndag! <3

    3. Jeg har også en liten hund hvor analkjertelen sprakk for noen år siden. Helt grusom opplevelse når man så hvor vondt han hadde det. Men han ble fort helt fin igjen og har ikke hatt det siden. God bedring til Leo som er så skjønn!

      1. Ja jeg vet, helt grusomt vondt å se han ha det vondt. Kan nesten ikke tenke meg noe verre 🙁 så heldigvis er han så fin igjen nå!! huff og huff❤️

    4. Åh, så utrolig godt å høre at lille Leo har det bra! Det er fryktelig vondt og trist når kjæledyrene ikke har det bra, og jeg skjønner utrolig godt at du blir berørt av det. Tårer er absolutt innafor og forståelig!

      Håper både du og dine og lille Leo, selvsagt, får en strålende fin 17. mai <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg