Fotballmødre + Maren

Åå for en fin start jeg har hatt på denne fredagen❤️ Klokken 10.00 i dag morges trippet jeg opp til fædrelandsvennen (lokalavisen i Kristiansand) sine freshe, fine lokaler på Torvet. Like etter var jeg på plass i podcast-stolen, sammen med Line og Helene for å være gjest i deres podcast. Podcasten heter Fotballmødre + Richard, eller det vil si, den het det, men i dagens episode avslørte de sitt navnebytte. Nå heter podcasten TIDSKLEMMA, og det er jo et supert navn for denne energiske, fine, morsomme, interresante og herlige podcasten.

Vi snakket om alt fra trening, bootcamp, yoga og hjemmetrening, til treningsreiser, Pepsi Max, influencere og Dubai. En time gikk unna på null komma niks, og det var så utrolig mye jeg følte jeg ikke fikk sagt. Jeg skulle jo dele så mange treningstips, og snakke om mestring, treningsglede og dele masse sunne oppskrifter. Heldigvis så tror jeg kanskje det blir en mulighet for å komme tilbake, og skal jeg få delt alt jeg ikke rakk å si denne gangen.

Jeg fikk hvert fall passet på å invitere dem begge to ( og selvfølgelig Richard også, som ikke var med i dag, men som vanligvis er en del av trioen) til å delta på min Bootcamp. Det takket de ja til, og nå gleder jeg meg til vi skal få en god treningsøkt sammen!

Nå er podcast-episoden ute, og du kan høre den HER, eller gå inn på der du vanligvis hører Podcast, og søke opp Fotballmødre + Richard, så ligger den som den nyeste episoden der❤️ 

Etter den fine timen hos lokalavisen og Tidsklemma-damene, dro jeg avgårde for en koselig lunsj. Grovt rundstykke med ost, skinke, salat, agurk og paprika. Smoothie og kaffe stod på dagens meny. Sunt, godt og perfekt på en fredag! Nå skal jeg sitte her et par timer til å jobbe, før det blir en treningsøkt med en venninne, etterfulgt av en deilig fredag i sofakroken, med noe ekstra godt i skålene, taco på bordet og mine faste favoritter på tv. Den fredagskvelden altså, den er litt hellig for meg, og jeg gleder meg like mye hver uke.

Jeg håper du har en herlig fredag, og at helgen din blir super! Titt gjerne innom min Instagram (@marenerdvik) i løpet av helgen – jeg deler nemlig en ny treningsvideo, med en ny sporty utfordring til dere❤️

 

Smiiil, Maren

6 kommentarer
    1. SÅ gøy å høre! Du formidler så mye fint og fornuftig, med et herlig engasjement!👍😃 OG (sikkert en teit ting å si, men🙈) du har virkelig en fin stemme! Veldig behagelig å høre på, og det “lyser” godhet.😊

      1. Hehe, så utrolig koselig sagt!! Tusen takk❤️❤️ Dette var både utrolig koselig, søtt og morsomt. hehe. tusen tusen takk❤️ god klem til deg

    2. Pleier ikkje å starte med den siste episoden, men i dag måtte eg det. Begynte hellers på episode 1 etter på. Det var utrolig gøyt å høre på deg. Du er så inspirerende til trening og livsglede.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg