Fordi du fortjener det

Reklame | JBL

Er det en ting som er viktig for meg når jeg trener, så er det musikk. Musikken må være høy, intens og med god lyd. Jeg må kjenne at musikken pusher meg, motiverer meg og får meg til å ta ut hele mitt potensiale. Jeg elsker treningsmusikk, og har aldri noe problem med å finne de rette låtene. Låter som jeg VET vil få meg til å gi alt., men det nytter ikke at musikken er bra, hvis lyden ikke er bra. Derfor er jeg nøye når jeg velger høretelefoner, både til vanlig bruk, men spesielt til trening.

Når jeg fikk muligheten til å samarbeide med JBL så ble jeg utrolig glad. Jeg vet fra før at de er et kvalitetstungt merke, med svært gode produkter. Jeg bruker en av deres boomblastere på gruppetimene mine, og har utrolig gode erfaringer med den. Jeg fikk tilsendt tre ulike hodetelefoner for ca én måned siden, og har siden det testet dem alle sammen.  De er til litt ulikt bruk, men felles for alle tre er:

⭐️ Eksepsjonelt god lyd

⭐️ Behagelige på, sitter godt og faller ikke av, eller ut, under trening

⭐️ Gir stor bevegelsesfrihet, fordi alle tre er trådløse

⭐️ Kvalitetsprodukter som tåler mye. De tåler vær og vind svært godt, spesielt det ene paret jeg testet kan du ha i storm, snø, sludd og pøsende regn. Ja du kan faktisk svømme med dem!

Jeg tenker litt sånn, at hvis du ført har klart å motivere deg selv til å trene, tatt på deg treningsklær og kommet deg ut, ja da fortjener du søren meg å bli løftet og pushet gjennom økten din, med den aller beste lydopplevelsen!

Jeg har testet:

  • Sport Wireless Train
  • Endurance DIVE
  • Sport Wireless REACT

Sistnevnte, Sport Wireless REACT, ble min favoritt, og den er med meg på alle mine treningsøkter. De sitter så godt på, og selv om jeg står opp ned på hendene,  spurter i trapper, gjør styrkeøvelser eller jogger så sitter de like godt. En liten morsomt greie er at når vi skulle lage denne filmen som dere får se i innlegget, så måtte jeg ta ut en propp hver gang fotografen skulle gi meg en beskjed, det sier vel i grunn alt om hvor bra disse er, og hvor mye de demper støy rundt deg.

Endurance DIVE som tåler vann, har jeg testet i pøsende regn, og det funket som bare det! Jeg har fremdeles til gode å teste dem på svømmetur, men det gleder jeg meg til. Tenk for en luksus å ha musikk i ørene mens du svømmer. Ja takk! Jeg har faktisk mer svømming på min trenings to-do liste for 2019, og da kommer disse godt med.

Sport Wireless Train, bruker jeg når jeg hører på musikk eller podcast, når jeg er hjemme, eller går tur. De gir en magisk lyd, og er utrolig behagelige på. Jeg velger også alltid disse når jeg skal trene styrke inne på studio, og det funket så bra! De er så myke mot øret, og det føles som jeg kobler ut hele verden rundt meg, og er i min egen lille boble. Helt herlig!

Bilder og film av Bjørn Thorkildsen

Som nevnt over, hvis du først klarer å motivere deg til trening, så fortjener du en god lydopplevelse. Unn deg selv, eller noen du heier litt ekstra på, et sett med rå høretelefoner til jul. Kanskje er det den perfekte premien til deg for et godt treningsår, eller kanskje en motivasjonsgave for å kicke i gang 2019! Lykke til med treningen ut desember, og vit at jeg heier på deg hele veien inn i 2019!!

Du finner hele utvalget av JBL sine produkter på deres nettsider HER.  Jeg har linket direkte til mine 3 favoritter i innlegget. Jeg er så spent på å høre hva deres synes om filmen øverst i innlegget? Den har vi brukt litt tid på, og jeg håper dere likte den❤️

Smiiiil, Maren

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg