Forberedelsene er i gang

Reklame | Betakaroten Gold

Sol, sommer & surf

Jeg teller ned til Sri Lanka, og nå er det under 3 uker til avreise☀️ Jeg har startet forberedelsene, og har begynt å ta Betakaroten Gold fast hver dag.

Grunnen til at jeg tar det er for å beskytte huden, og få en dyp og fin brunfarge, som holder lenge. Solen på Sri Lanka er helt enorm sterk, så her er det bare å ta alle forhåndsregler, og forberede seg best mulig.

Betakaroten fra Good for me er utviklet med blant annet kokosolje, Vitamin E og kobber for best mulig opptak, og effekt. Betakaroten Gold er et vegansk produkt. Det er 3 uker til avreise, men det er flere uker siden jeg startet med Betakaroten. Jeg tar 2 tabletter daglig. Jeg tipset min venninne som jeg reiser sammen med, til å starte hun også, så nå er hun også i gang. Hun har aldri brukt betakaroten før, så det blir spennende å høre hennes tilbakemeldinger også.

Åååå jeg kan virkelig nesten ikke vente til å komme ned til sol og varme, og endelig få litt skikkelig brunfarge på denne vinter-kroppen☀️🌴🌊

 

Du får 50% (!!) rabatt på din bestilling av betakaroten fra Good for me HER.

 

Jeg har fått så mange gode tips fra dere om Sri Lanka, og det er så gøy! Sitter dere på noen flere tips, så kom veldig gjerne med dem🧡 Blir super glad for alle tips, råd, anbefalinger og tilbakemeldinger. Flere av dere tipset meg om å starte tidlig med Betakaroten, det tipset kunne jeg heldigvis fra før av, og kom tidlig i gang!

Du kan lese mer om betakaroten Gold på Good for me sine hjemmesider. Der finner du all informasjon, vanlige spørsmål med svar, og selvfølgelig mulighet for å bestille – nå med en super god rabatt!!

Ha en nydelig onsdag mine venner🧡🧡

 

Smiiil, Maren 

 

2 kommentarer
    1. Vet ikke om du svarer på spm om kosthold, men vil gjerne ha flere innlegg om hvordan du setter sammen måltider, hva du tenker på ift næringsinnhold 🙂

      Hva synes du om å lage havregrøt med følgende ingredienser? Havregryn, melk, , en skje vaniljeprotein, en stor skje cottage cheese, litt råkakaopulver, en banan?

      1. Jeg tror nok mange vil bli overrasket over hvor lite jeg tenker over innhold og næring i maten min. Jeg spiser helt vanlig, normalt og relativt sunt. men jeg tenker aldri at nå er det 20g protein her, og 15 gram karbohydrater der osv. Jeg spiser vanlig mat, som jeg liker, og jeg vet er sunt og bra for meg. Men jeg analyserer aldri måltidet mitt 🙂 Oppskriften du beskriver høres nydelig ut, både på smak og næringsinnhold. Kos deg med en nydelig frokost❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg