Film: MAREN x SPICHEREN

Det er skikkelig gøy å kunne dele aftermovie fra MAREN x SPICHEREN✨ Dette er noe av det aller kuleste jeg har gjort som trener, og det er så gøy at det finnes en film av det. Jeg håper denne filmen gir deg lyst til å bli med neste gang – dette skal vi nemlig gjøre igjen💥 Okei folkens, la meg ta dere med tilbake til lørdag 9 november:

Film av Marius Hansen.

Jeg har skrevet et eget innlegg om eventet HER. Håper du likte filmen, og håper du fikk lyst å bli med❤️  Fortell meg gjerne hva du synes i kommentarfeltet!

OVERRASKELSE✨ Abilica er så rause at det har delt en heftig rabattkode i etterkant at dette eventet. Det er hele 30% rabatt på ALT hos Abilica. Koden er ABILICA30 og varer kun til lørdag 16 november. Så her er det bare å slå til folkens, Alt utstyret som ble brukt på denne timen var fra Abilica, og mye at det er genialt å ha hjemme. Strikk, kettlebells, vekter, matter, spinningsykkel, tredemølle, slynge ++++

 

 

Smiiiil, Maren 

 

 

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg