Et smart lite 17-mai tips

Reklame | Hennig-Olsen

Jeg har så lyst å tipse dere om en morsom måte å servere ispinner på🧡 Det passer jo perfekt nå rett før 17 mai. Ispinner og is generelt er en stor og viktig del av feiringen for mange, og hva er vel bedre enn å servere dem på en litt annerledes og kreativ måte. Isen på disse bildene ere ZERoh! fra Hennig-Olsen, og det er rett og slett en is helt uten kalorier.

Selvfølgelig skal man spise all is man bare kan klare på 17 mai, men samtidig så kan det være godt med en frisk liten sak innimellom der.

Måten jeg har valgt å servere det på, er med å fylle en skål med isbiter, og sette ispinnene på hode oppi der. Da holder isen seg lenger, det er litt artig og ser kult ut. Var ikke det en smart ide? 🍊🍎🍐

Pynt gjerne med frisk frukt, bær, hakket sjokolade eller smågodt. Jeg har gjort en litt morsom greie til, med spiselige blomster, og den gleder jeg meg til å vise dere litt senere. Friske farger, og en is som smaker helt vidunderlig – selv om de ikke inneholder en eneste kalori. Det er nesten så man ikke tror det!

I dag pøsegner det her på Sørlandet, og helt ærlig så er det nesten litt deilig. Naturen trenger det, og jeg blir så mye mer effektiv med jobb innendørs når det uansett ikke er vær til å henge ute hele dagen. Er det strålende sol, så føler jeg at jeg burde være ute å nyte det. Så i dag skal det jobbes, filmes til appen, en tur til legen for en allergi test, og Bootcamp i kveld.

Jeg håper du får en finfin torsdag, og hvis den er litt kjip, ta deg en ZERoh! is – jeg lover at det hjelper❤️🧡

 

Smiiiil, Maren 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg