Et mini-treningsprogram til deg

Reklame | Klærne er sponset

I dag hadde jeg en skikkelig god start på dagen, og jeg håper jeg kan inspirere deg til å oppleve det samme☀️ Jeg startet dagen med en tur, en gåtur, i behagelig, godt tempo. Ikke en hard treningsøkt, ikke noe som krevde mye av meg, bare en deilig tur, bevegelse for kroppen og frisk luft. Det var SÅ herlig! Noen ganger kan det være enklere å motivere seg til en gåtur, enn en løpetur. Så hvorfor ikke teste det i morgen tidlig? sett vekkerklokken på, selv om du har ferie, og ta deg en 30 minutters gåtur. Kun for bevegelse, litt deg-tid og frisk luft. Do it for you🧡

Hvis du vil, har tid og lyst så kan du stoppe ved en benk eller en trapp, og kjøre noen øvelser. For eksempel:

☀️ 10 hopp

☀️ 10 pushups

☀️ 10 situps 

☀️ 10 bulgarsk utfall 

Kjør denne sirkelen én runde, eller to-tre hvis du vil. Eller dropp den helt, og spar den til en dag det passer bedre. Nå har du den hvertfall, hvis det skulle friste! Jeg håper at ved å legge det frem på denne måten, så får du kanskje lyst å teste, og sender meg en liten melding når du har gått deg en tur, og kjørt en liten sirkel-økt💪🏼💦😊

 Foto: Bjørn Thorkildsen

I dag har jeg hatt en Bootcamp med en herlig gjeng med jenter. Full time på tross av at det er syden temperaturer og magisk stemning i hele Kristiansand☀️ Så gøy!!! Øvelsene jeg kjørte ser dere på både Snapchat og Insta-story. Jeg heter marenerdvik begge steder.

Nå har jeg akkurat laget meg tidenes taco-tallerken, og skal bruke resten av kvelden til jobb. Det frister med både konsert og Sommer på torvet, men noen ganger må man prioritere. I kveld prioriterer jeg jobb, sånn at jeg kan ta meg litt fri i helgen og nyte det som ser ut til å bli sommeren fineste helg. I morgen tidlig er det rett ut på sjøen for en hel dag med svaberg, bading, deilig mat og skikkelig ferieliv i skjærgården. Lørdag skal jeg være hele dagen på hytta til en god venninne og gjøre akkurat det samme. På kvelden skal vi en liten tur ut. Sommeren er så kort, og den må nytes☀️ Jeg gleder meg så til denne helgen, og elsker virkelig at sommeren ser ut til å ha kommet for fullt her nå.

Hvordan er det med dere, har dere ferie? Hva fyller du ferien din med?🧡 Det er så gøy å høre fra dere! Er du hjemme, ute å reiser eller kanskje du har sommerjobb? Del litt med meg i kommentarfeltet da vel.

 

Smiiil, Maren 

8 kommentarer
    1. Jeg er på sykkelferie i Lofoten. Helt magisk. Har hatt både regn og knall sol, så håper jeg på sol på de resterende 3 etappene. Det anbefales virkelig å komme seg til Lofoten en gang. Jeg koser meg. Og nye overnattings steder hver natt, koselige rorbuer.
      Sommer i Norge er ok pluss.

    2. Tusen takk for ei kjempe god økt i dag, Maren 🤩 Det gjorde godt for en kropp som har trent mindre på ferie i Kristiansand. I morgen går ferden videre før Trøndelag igjen om noen dager. Håper jeg får trent med deg senere også 😊

    3. Tusen takk for ei kjempe god økt i dag, Maren 🤩 Det gjorde godt for en kropp som har trent mindre på ferie i Kristiansand. I morgen går ferden videre før Trøndelag igjen om noen dager. Håper jeg får trent med deg senere også 😊

    4. Hei Maren. Hvordan går det egentlig med appen? Trodde den skulle lanseres i juni, men nå står det på hjemmesiden at det ikke er før i høst? Bare gleder meg såååå mye! Gode klemmer.

      1. Det går bra, men det er MYE jobb😅 Vi vil at den skal bli så bra som overhode mulig, og smekkfull av bra innhold. så vi jobber på spreng. Gleder meg enormt til å lansere den!! mye bedre at den kommer til høsten, når folk er litt mer i treningsmodus og vi har fått testet den skikkelig på forhånd. så ja, den er på vei! Så takknemlig for at du gleder meg😄

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg