Et litt annerledes julebord

God morgen❤️ Jeg tror det hjelper å skrive ting her altså, for etter jeg skrev at jeg slet med å sove, så har jeg i natt sovet helt fantastisk godt. Leo fikk sove i senga i natt, og vi sluknet begge to klokken 22, og våknet 10 timer senere. Etter en periode med veldig lite søvn så føles dette helt magisk. Jeg føler meg nesten som et nytt menneske.

Bukse HER // Topp HER

I dag har jeg så koselige planer at jeg smiler her jeg sitter. Jeg skal ha min siste Bootcamp før jul, og etter timen skal jeg ut å spise med den faste gjengen som har vært med på så og si alle timene mine siden jeg startet. 12 nydelige personer, som jeg har trent to ganger i uka, i snart et år❤️ Vi skal ha vårt eget lille julebord, og jeg gleder meg bare så enormt.

Ellers nytes førjulsdagene fullt ut, vi baker og koser oss. Familieselskaper og venninnekvelder. Jeg er også ganske mye alene hjemme, med bare Leo, og det er litt godt det også. Jobber litt, lager god mat, og ligger veldig mye på sofaen, under pleddet, ser på film eller serier og koser med verdens fineste lille valpegutt. Jeg føler endelig jeg har klart å skape en lun, varm og helt utrolig koselig leilighet. Det måtte bare litt nye gulvtepper, ullpledd, lysestaker og masse fine blomster/planter til. Jeg skal få tatt litt bilder her hjemme, og delt et nytt interiør-innlegg med dere snart.

 Foto: Tom Høgstøl. Min gode venninne Rita Røisland har sminket meg.

I dag er det som sagt den siste Bootcampen, og jeg skal forberede en skikkelig økt til gjengen min. Etter denne timen tar jeg fri frem til 3 januar, og da håper jeg så mange som mulig har lyst å kickstarte året med meg.  Jeg skal komme tilbake til dere med informasjon om timene, hvordan man melder seg på, hvor det er og alt annet du trenger å vite.

Jeg håper du får en nydelig torsdag, og klarer å senke skuldrene litt. Denne tiden akkurat nå er det aller aller beste, og det går for fort. Så NYT førjulstiden, og kjenn på hvor godt det er å ha noe så koselig som julaften å se frem til. Kjenner du at du ikke er så positiv rundt dette med jul, så husk at det er ikke lenge til et helt nytt g ubrukt år, som du kan fylle med akkurat det DU vil.

 

Smiiiil, Maren

 

6 kommentarer
    1. Så koselig. Førjulsdagene er veldig hyggelig og det gjelder å nyte de. Etter en kjip start på desember med litt kjærlighetssorg, så har jeg endelig fått litt juleglede i meg. Selv om jeg skal jobbe hele julen, så blir det sikkert fint med jul.

      Kos deg med julebord og så håper jeg du har det bra!
      Klem fra meg

    2. Hei Maren! Jeg er fast leser, men kommenterer aldri. Ville gjøre et lite unntak nå og ønske deg en kjempegod jul, og samtidig si at jeg håper du har det bra <3 Du deler jo ikke så mye personlig her på bloggen, men har forstått at ting kanskje ikke har vært helt på topp i det siste. Håper alt ordner seg for deg, du fortjener det beste!
      Klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg