Et lite livstegn

Heiii fine dere🌸

Denne uken er så hektisk at det er helt vondt, så jeg beklager litt lite oppdateringer her💗 MEN det som er positivt er at jeg holder på med en vlogg til dere, så det kommer en video veldig snart fra de siste dagene!

I dag startet jeg lørdagen rett før klokken 06, med jobb med nye planer til nye online coaching kunder. Nå nærmer klokken seg 09 og jeg skal spise litt frokost før det er videre på jobb med helgetimer på treningssenteret. Akkurat denne helgen kjenner jeg at det kanskje hadde vært smart å ikke ta på seg vikar-timer, hehe. men samtidig er det jo det aller gøyest jeg vet å holde timer, så i det folkene kommer og musikken starter fryder jeg meg over at jeg har tatt på meg ekstra-timer denne helgen.

Etter timen min i dag skalk jeg på bytur med mamma💗 Våre lørdagsturer er det beste jeg vet, og jeg gleder meg så til i dag. Lunsj i byen, litt shopping og bare gå rundt å kose oss.

Jeg lover å være flinkere til å oppdatere dere de neste dagene og den kommende uken. Takk for at dere er en tålmodig og fin gjeng🌸

 

 

Smiiiil, Maren 

 

6 kommentarer

Siste innlegg