Et lite hei fra meg

Heii fine dere🌸 💗

Jeg håper tirsdagen din har vært superfin så langt, og at uken har startet på best mulig måte! Jeg har akkurat skriblet sammen en rykende fersk bootcamp-økt som jeg skal kjøre på gjengen min i ettermiddag. Den deler jeg med dere litt senere i uken 💪🏼💗 I tillegg har jeg en rå HIIT-økt som jeg skal dele på Instagram i kveld. Masse trening ut til dere, akkurat slik det skal være 😊

Jeg er helt i lykkerus enda, over å ha fått lov å dele det nye treningeventet med dere. Masse folk har meldt seg på, og jeg håper bare det blir enda flere. For hvis folk ikke melder seg på, så går det ikke ann å dra i gang eventer her på sørlandet. Så fingers crossed for at det fylles helt opp 😊😊

Mandag og tirsdager er jo litt sånn crazy-days for min del, hvor all tid vies til online kunder og gruppetimer. Men jeg ville uansett innom dere å si hei og ønske dere en helt fantastisk fin tirsdag og en sprek god uke!

I morgen er det tid for ukens spørsmål igjen, og jeg åpner straks en spørsmålsboks på Instagram. Er det noe du lurer på, og du ikke har Intsagram så still mer enn gjerne spørsmålet i kommentarfeltet på dette innlegget💗💗

 

Smiiiil, Maren 

 

11 kommentarer
    1. Jeg blir så glad av å titte innom bloggen din, Maren💛💛 ELSKELSKELSK💛💛 Ha en nydelig uke du også !!

    2. Maren!! Du er så nydelig! 😭
      Har lest bloggen din fast i mange mange år og tror faktisk dette er første gangen jeg legger igjen en kommentar til deg. Får så utrolig god følelse inni meg av bloggen din og blir så inspirert av livsstilen din. Du er et nydelig menneske som står på og har de beste verdiene! Sitter her nå kl 06.40 om mårningen- klar for å starte dagen med løpetur fordi du inspirerer meg sånn. Ville bare si at jeg setter veldig pris på hva du gjør- hvordan du får meg til å føle, og at du er forbildet mitt. Du er bare super! Ha en kjempefin dag! Gleder meg til å lese spørsmålsrunden senere🙈 Stoor klem fra meg!
      Ps. Skal begynne å bli flinkere å legge igjen kommentarer- det fortjener du! ✨

    3. Hei igjen, takk for at du stråler ut hverdagsglede🥰Jeg er bare litt nysgjerig på hvor mye du jobber som sykepleier ved siden av? 🙉Til neste spm runde.. 😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg