Et koselig sommertips

I går hadde vi den koseligste søndagskvelden jeg kan huske. Jeg knipset litt bilder, fordi jeg hadde så lyst å dele dette med dere, slik at flere kan gjøre dette i sommer. Vi hadde filmkveld utendørs, og det var helt magisk.

Det eneste du gjør er å sette to benker, hagemøbler eller hva enn du har mot hverandre, og fyll opp med dyner, puter og pledd. Har du ikke hagemøbler kan du dra ut en madrass, eller ha masse dyner og myke ting rett på gulvet. Ta så med dataen ut, og rigg i stand til filmkveld🧡

   

Vi hadde så mye snacks og digg at man skulle tro det var til en stor gjeng. Alt dette var kun til Janne og meg, og jammen forsvant ikke det meste også. Hehe. Kosesøndag er kosesøndag🧡

Vi så den gøyeste filmen, dette er et must for den neste jentekvelden. Filmen heter IBIZA og den ligger på Netflix. Vi lo så tårene sprutet, dette er virkelig en helt super underholdning når du trenger noe lett, morsomt og enkelt å se på.

Så ikke dette koselig ut? Jeg skal uten tvil gjøre dette så mye mer i sommer, og jeg håper flere har lyst å prøve seg på utendørs filmkveld. Det er virkelig en helt annen opplevelse🧡

Ha en nydelig uke mine venner. Nyt sommer, sol og lange fine sommerkvelder som dette!

 

Smiiil, Maren 

 

4 kommentarer
    1. Hei goding! <3 Åhhh, så utrolig koselig! Fikk så lyst til å gjöre akkurat det samme med min söster og tantebarn i helgen når vi ska väre sammen! Myyys! God klem til vakre deg! <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg