Et godt sted å være

Reklame | Huset i markens

HUSET I MARKENS 

🌸Alt du trenger – på ett sted🌸

Jeg har lyst å fortelle dere om et hus i Kristiansand, nærmere bestemt i Markens gate i Kristiansand. Navnet er så beskrivende og fint som Huset i Markens, og på huset får man alt under ett og samme tak. Huset har frisører, neglesalong, de har fantastisk flink hudpleier, kosmetisk sykepleier, spraytan, og et helt vilt bredt behandlingstilbud.

Jeg har gått til min faste hudpleier Monica (B.unique) i flere år nå, og ingen andre en henne får røre mine bryn. Hun er en brynspesialist og former dem på en hel unik måte. Vipper, bryn, alt av voksing i både ansikt og på kropp, og hudbehandlinger i utallige ulike varianter. Monica er utdannet i København, og har jobbet med noen av de dyktigste i bransjen i mange mage år. Denne jenta sitter på en meget høy kompetanse innen hud og velvære. Monica tenker på hudhelse både innenfra og utenfra. Hun vokser også med sukker, noe som er ganske unikt. Det er så mye mer skånsomt for huden, og resultatet blir magisk💗

Jeg fikser neglene mine hos Torunn på Neglesalongen, hun sitter rett innforbi resepsjonen på Huset i Markens, og alle som kommer inn, blir møtt av Torunn sin fine smil. Denne dama har fått mine korte negler til å vokse helt ut, og blitt så sterke og fine. Jeg forlenget dem i en lang periode, men nå har jeg kun mine naturlige negler. Takket være Torunn.

Hun er en kunstner med negler, og gjør alt fra helt naturlig, delikate negler, til fantastiske farger og kreasjoner. Hun bruker kun naturlige produkter, og jeg tror akkurat det er grunnen til at neglene har vokst så bra, og blitt så fine💗

Frisøren min er selvfølgelig også på Huset, hun heter Linn Cathrine og jeg var hos henne senest i går. Et mer vennlig, behagelig og kunnskapsrikt vesen skal man lete lenge etter. Fargen på håret mitt er så varm og fin, håret er sterkt og sunt, og jeg går alltid ut derfra med nydelige krøller, en fin flette, eller en fresh hestehale hvis jeg ønsker det. Linnca som hun kalles, er en erfaren frisør, med solid kompetanse.

Det er viktig for meg å kjenne at jeg er i trygge hender med håret mitt, også er det litt gøy med noen som er ekstra gode på frisyrer, spesielt fletter💗 Neste gang skal vi lage julebord-hår og sporty treningsfletter til bloggen. Step by step til dere! Jeg gleder meg🌸 Huset har en rekke dyktige frisører tilgjengelig!

  

Så bor du i Kristiansand, og lurer på hvor du skal få gitt et skikkelig boost til huden din, kjøpe gode hudpleieprodukter, vokse, forme bryn, klippe deg, farge, stelle neglene eller hva som helst annet innen hud, hår, negler og velvære, så vet du hvor du burde dra💗

Dette er et delikat, imøtekommende, varmt og fantastisk sted, som gir deg alt du trenger. Jeg er så glad for at jeg har funnet disse jentene, nå har jeg vært der siden de åpnet, og kunne ikke vært mer fornøyd💗

 

Smiiiil, Maren 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg