Et fuktboost til huden din

Jeg har brukt Avène sine produkter i en årrekke, og i hele fjor sommer var sol-serien deres med meg hvor enn jeg dro. Jeg har bare blitt mer og mer bevisst på hvor avgjørende det er for meg å bruke gode produkter for huden min, spesielt etter jeg bikket det magisk tallet 30. I tillegg har jeg merket hvordan årstidene påvirker huden, og akkurat nå skriker huden min etter en skikkelig fuktighets-boost.

Avène har akkurat lansert nykommeren Hydrance Aqua-Gel i den allerede svært populære Hydrance serien. Det lyser fukt-boost og velvære av hele produktet. Det føles virkelig godt å smøre seg inn med Aqua-Gel, den er så lett og har en nydelig konsistens. Duften er mild og ren. Kremen fungerer både som dag-krem, øye-krem og natt-maske. Aqua-Gel har en detox-lignende effekt på huden, den beskytter mot forurensende partikler.

Avène har ekte, ærlige og gode produkter, som jeg kjenner at huden min har godt av. For meg er det også et trygghetstegn av merket utelukkende kun selges på apotek.

6 grunner til at jeg velger Hydrance-serien:

  • De gir et forfriskede fuktboost til dehydrert hud
  • Alle produktene føles lette på huden, de er myke og har en fantastisk behagelig konsistens.
  • Avène har et utrolig bredt spekter av produkter, slik at alle kan finne de produktene som er perfekt tilpasset deres behov.
  • Produktene fra Avène har et høyt innhold av Termalkildevann.
  • De har en mild og behagelig lukt
  • Delikat og pent design, som passer så fint inn på badehyllen.
  • Selges KUN på apotek, og det i seg selv er det kvalitetstegn for min del.

Klikk deg inn på Apotek1 sine hjemmesider for å lese mer om produktene 💦

Fukt er et universalt behov for enhver hud, og det er akkurat det Avène fokuserer på i sine produkter. Produktene beskytter og pleier, og du får flere fordeler i ett og samme produkt.

Hydrance-serien har vært en favoritt hos meg lenge, og nå føles serien helt komplett for min del. Aqua-Gel er som dere har forstått en vinner hos meg, men det er flere produkter som har fått et favorittstempel hos meg:

La oss ta en titt på mine Hydrance-favoritter, og mine must haves:

Hydrance Aqua-Gel – som nevnt den mest behagelige og fuktgivende ansiktskremen jeg har opplevd. Soleklar must-have for meg. Den fungerer både som dagkrem, nattmaske og øyekrem. Som nevnt tidligere i innlegget er konsistensen helt vidunderlig, duften mild og god, den trekker raskt inn og huden føles så myk og fin etterpå.

Hydrance BB – Hvis du ønsker fukt, solfaktor og farge i ett, er Hydrance BB med SPF30 produktene for deg. De gir masse fuktighet, en naturlig glød samt beskytter mot fotoaldring og forurensningspartikler. Perfekt for en no makeup – make up look. Jeg bruker gjerne kun denne på huden før trening, eller hvis jeg bare er hjemme. Når jeg vil ha godt med fukt, men samtidig gi litt farge til huden.

Avène Termalkildevann – Termalkildevannet fra Avène har god virkning på alle hudtyper, spesielt på sensitiv hud. Beskyttende og mykgjørende, og virker beroligende og anti-irriterende på huden. Termalkildevannet er basis i alle Avène-produktene. Du kan bruke termalkildevannssprayen er etter rens av huden, etter barbering, peeling, etter soling og på solbrent hud.

Sprayen kan benyttes til øyekompress, til rens av sår og på sting som strammer, til såre barnestumper og annen sår hud, foran PC-skjermen, på reiser, ved sykesengen og som en forfriskende dusj på varme dager. Den er helt uten parfyme. Jeg har alltid kalt denne for den magiske sprayen!

Hydrance UV – Ansiktskrem som gir optimal og langvarig fukt. Passer til normal til kombinert, dehydrert og sensitiv hud. Kremen har SPF 30 og beskytter mot skadelig stråling, og for tidlig aldring av huden.

Kremen har en lett konsistens, trekker godt inn i huden og virker talgabsorberende på fete hudpartier. Den er beroligende og mykgjørende, med lett og mild duft som tolereres av sensitiv hud.

Mattifying Foam –  En enkel alt-i-ett-rens, passer for normal til kombinert, sensitiv hud. Dette er et skånsomt renseskum for ansikt og øyne med mattende effekt.

Fjerner sminke og renser huden skånsomt og effektivt, samtidig som den regulerer talgproduksjonen, pleier og fukter. Inneholder Avène Termalkildevann som beroliger og gjør huden myk. Jeg bruker den på kvelden, for å fjerne sminke, men den kan også brukes på morgenen også. Skylles enkelt av med vann.

Cold cream Lip butter – Leppe balm i en nydelig liten krukke. Cold Cream lip butter nærer, reparerer og gir glans til tørre og sprukne lepper. I tillegg virker den beskyttende ved sterk kulde. Den myke konsistensen er behagelig å bruke og smelter når den påføres leppene.

Dette ble mye informasjon til dere, men så gode produkter fortjener at alle deres gode egenskaper kommer frem! Du kan lese mer om alle de fantastiske produktene HER. 

Har du testet noen av Avène sine produkter før? Har du hørt om Hydrance-serien?

 

Smiiiil, Maren

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg