Et fantastisk døgn på fjellet

Sannelig tok jeg ikke litt Mac-fri mens jeg var på fjellet, brukte kun telefonen. Da blir det litt sen oppdatering til dere, men her kommer den❤️ Dette er en herlig lite sammendrag av hva disse nydelige dagene har bestått av. Vi rakk så mye, på den korte lille tiden vi hadde på hytta. Et drøyt døgn som ble godt utnyttet.

Dagen vi kom var det ut på tur, smoothie og kaffe i sola på dagtid. Så ble det hygge på hytta med taco, spill og kosekveld. I dag stod vi opp tidlig og startet dagen med et morgenbad. Dette er fjellvann, og jeg vet ikke gradene men jeg tror neppe det kan ha vært over 10 grader. En mildt sagt forfriskende start på dagen. Hjem på hytta til nydelig frokost med nystekte rundstykker, kaffe, juice, masse pålegg og godsaker.

Deretter var det bare å hoppe i tørklærne og gjøre seg klar for topptur. Store og små rett opp til toppen av Nos på Hovden, i et imponerende tempo. Masse kos på toppen, før det var hjem på hytta for å slappe av litt og ta en dusj, før hjemreise. På slike turer blir bilturen også en del av reisen, og det utnyttet vi til å fylle på med bakst og masse godsaker.

 

FOR en tur dette har vært. Spontant påfunn, som ble så vellykket❤️ Det er dette som er sommerferie, å bare finne på ting, fylle dagene og skape minner.

Jeg håper du har en nydelig sommerferie, hvor enn du er og hva enn du gjør❤️ Jeg har jo ikke ferie, men med en jobb som lar seg forflytte går det veldig fint å gjøre slike ting som dette. Hurra for spontanitet og masse tid utendørs. Jeg blir så lykkelig av dette her 😊😊

 

Smiiiil, Maren

 

6 kommentarer
    1. Ser nydelig ut! Elsker slike innlegg, hvor du bare deler masse snapshots fra hverdagen din<3
      Kos deg masse videre i sommer<3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg