Et døgn i paradis

Reklame | Annonselenker Nelly

God morgen fine venner. Det kom ingen flere oppdateringer på bloggen fra meg i går, rett og slett fordi det ikke var mulig.  Jeg ble matforgiftet, og har mildt sagt hatt et heftig døgn. Jeg har mast nok om dette på snapchat, så jeg skal ikke kjede dere noe mer med det. Det var grusomt, og jeg føler meg fremdeles ikke helt god, så det blir veldig rolig både på aktivitetsfronten og matfronten for min del fremover. Det er viktig for meg å presisere at jeg ble matforgiftet ute på en restaurant, og ikke på Lapoint campen. Der spiser man helt trygt❤️

Etter det verste gav seg og kroppen ble litt mer stabil, føltes det helt riktig å unne seg litt ekstra kos. Vi sjekket derfor inn på en luksusvilla like borte i gata, for et døgn med litt ekstra velvære. Jeg har tatt litt bilder her som jeg gleder meg til å dele med dere. Lapoint er hjemmet vårt denne uken, men små utflukter her og der, nå som vi er på vår andre uke, er litt deilig.

Ettermiddagen gikk med til bading i private pool, drinker ( alkoholfri ), room service, dusj i waterfall dusj, og late timer i morgenkåpe. FOR en lykke etter et døgn med oppkast og det som verre er. Så godt å føle seg fresh, ren og fin igjen❤️

Bikinien min er fra Nelly, og nå er Mid Season salget i gang, det betyr at jeg kan gi deg 15% ekstra rabatt hos Nelly, ved bruk av koden: EXTRA15 . Du finner bikinitoppen min HER, og truse HER. 

      

På kvelden spiste vi middag nesten PÅ stranden, med palmer over oss, tente fakler rundt bordet og en krystallklar stjernehimmel. Rett og slett en opplevelse.

Nå er det tidlig på morgenen her, og jeg er litt ekstra tidlig våken. Kroppen er ikke helt i balanse enda, og det føles som jeg har vært i slosskamp, hvor motsanderen utelukkende slo meg i magen. Så nå nyter jeg soloppgang, og en rolig time før frokost, og en tur på stranda venter. Lanka-livet er rett og slett vidunderlig – så lenge du bare er litt bevisst hvor du spiser. Jeg har forelsket meg i Sri Lanka, og skal uten tvil tilbake☀️🌴🌊

Jeg gleder meg til å vise dere flere bilder fra vakre Mosvold villa. Det er virkelig et av de aller fineste, mest harmoniske og idylliske stedene jeg har vært. Kamera ble med meg overalt i går, så nå skal jeg redigere litt, også skal dere få se❤️

Håper tirsdagen din blir fin!!

 

Smiiiil, Maren

 

10 kommentarer
    1. Uff, det er helt forferdelig å bli matforgiftet! Det minnet meg på at jeg må kjøpe Idoform før lørdag, da drar vi til Egypt ^^ Ble matforgiftet i Tyrkia, men da fikk jeg ikke riktig hjelp, og var syk i flere dager … Det var ganske fælt, men har ikke vært matforgiftet siden. Da hadde jeg ikke tatt med Idoform, så når jeg kom hjem, tok jeg Idoform og var bedre etter noen få timer. Krevende lærdom det der :/

      Kos deg videre, ser helt magisk ut der du er 🙂

      1. Greit å ha med , men samtidig, er du matforgiftet så må det ut av systemet. Og da er det ikke så smart å stoppe det opp med det samme. Selvfølgelig, vedvarer det over flere dager så må det kanskje til, for å unngå å bli totalt dehydrert. Jeg lå i 24 timer med det, og enda 24 timer med etterdønninger. fy søren så grusomt!! Så glad det er over❤️

        Goood tur kjære deg! Get stekt mat, vann på flaske, og Antibac redder det meste! God klem

        1. Ja, det er veldig sant, helt enig med deg. Skal ta med meg rådene dine. Tusen takk 🙂

          Ja, bra du kom deg såpass raskt, men ja, etterdønningene er ganske fæle og … Håper du føler deg frisk nå. Du er jo i paradis! 🙂

          Kos deg videre, god klem til deg også 🙂

    2. Huff, for et døgn! Det er mildt sagt helt jævlig det der. Men naturen må gå sin gang og ting må ut 😂 godt du er bedre! Og du? Du ser RÅ ut, og du er virkelig flink til å blogge selv om du er på reise! Du er så inspirerende <3 ha en super dag! Koselig å følge deg på Instagram og snap også!

      1. Nei åå, nå ble jeg glad!! Jeg prøver å få det til, og skrive noe til dere hver dag❤️ Blir så glad for at det settes pris på. Skjønne du, tusen takk❤️

      1. Nå er jeg frisk og koser som bare det❤️ hihi. Tar igjen alt det tapte! akkurat tatt livet av to rør med Pringels i senga her vi nå. Deilig! God klem

    3. Jeg ønsker virkelig ikke å fokusere sånn på utseende og kropp, men jeg ville bare skrive at du ser så utrolig sterk ut på en så sunn og naturlig måte! Og det er så fint å se 🙂 Jeg synes du har en inspirerende og god holdning til mat og trening!

      Det ser ut som en fantastisk reise! Kos deg videre<3

      1. Så bra, TAKK❤️ Jeg skrev først at jeg ikke kom til å poste så mye bikinibilder herfra, men så tenkte jeg meg litt om, og det er jo faktisk sånn at det er dønn naturlig med bikini her, vi går i badetøy hele dagen. Så det blir nesten mer unaturlig å ikke ha noen bilder av det. Så det blir litt bikini badedrakt fordi jeg befinner meg i 34 varmegrader men hjemme, utenom på sommeren blir det lite kropp å vise på denne frøkna. Da er det ikke naturlig, og da føles det ikke riktig, og faktisk litt unødvendig for min del❤️❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg