Endringer i vente og ny vlogg

Hei dere 😊 Nå var det lenge siden, jeg titter egentlig bare innom for å si at det vil skje noen endringer her fremover. Bloggen utgår slik den er i dag, den vil gjøres om til en nettside, men bloggen vil fremdeles være som en del av nettsiden, i en egen seksjon.

Dette er arbeid som tar tid, men prosessen er i gang❤️

I dag har jeg en ny vlogg til dere, fra forrige helg hvor vi besøkte Kragerø Resort. Første vloggen på evigheter! Det føles så fint å komme tilbake med vlogg til dere. Jeg håper dere liker den.

 

Smiil, Maren 

4 kommentarer
    1. Velkommen tilbake til blogg og vlogg Maren! <3 Du har vært skikkelig savnet og var så utrolig koselig å se vloggen din igjen. Nå som alt dette forferdelige skjer i verden var det godt med bare 15 min med distraksjon. Du er jo så positiv.
      Så tusen tusen takk 🙂 <3 mange klemmer

      1. Så koselig du sier det, tusen takk ❤️ Ja det er virkelig helt ubeskrivelig grusomt alt som skjer, og derfor har jeg holdt igjen på den vloggen, men så tenkte jeg som du også sier her, at det kan kanskje være godt å bli distrahert litt med noe positivt og “lett” underholdning. Men det føles samtidig litt ugreit å publisere vlogger og kjøre på, når det skjer så mye vondt. Så ja, litt blandende følelser der. Tusen takk for kommentaren din, den gjorde godt i dag ❤️

        God klem til deg 🥰

    2. Velkommen tilbake og så fint med en distraksjon oppi alt grusomme som skjer i verden 🙂 Er veldig fint, og takk for at du deler!
      Ha en fortsatt fin torsdag 🙂

    3. Hei Maren <3
      Jeg har vell aldri lagt igjen noe kommentar hos noen influensere/bloggere noen gang, men nå må jeg bare gjøre det hos deg. Jeg ELSKE vloggene dine og å følge deg på instragram. Du er bare helt fantastisk og jeg blir SÅÅÅ inspirert av å følge med på deg. JA til enda flere vlogger. Ser dine gamle vlogger opp igjen flere ganger på youtube fordi jeg synes der er så hyggelige og så inspiererden. Du er virkelig et forbilde.

      TAKK <3
      Klem<3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg