Endelig skjer det i Kristiansand

Alle jenter på sørlandet ( og hele Norge selvfølgelig – dette er verd å reise for) hold av datoen 12 oktober!! Da arrangeres en gigantisk treningsfest i Kristiansand. Jeg skal holde 5(!!) gruppetimer på Sporty Lørdag, og gleder meg noe helt ekstremt💪🏼😄🧡

Det blir dobbel time med vektvest, og tre runder med Bootcamp. I tillegg til mine timer, hvor jeg lover å gi dere ALT jeg har, så er det løpetimer med legenden Trine Mjåland, Yoga med hele Norges yoga dronning Nina willumsem Moseidjord, foredrag flere fantastisk damer, og masse gruppetimer i regi av super dyktige SATS-instruktører. Det blir Hot yoga, Aqua gym, spinning, vektvest trening, egenvektstrening, løpetider, bootcamp, styrketrening, dansetimer +++++

Dette MÅ du få med deg! Sporty Lørdag er kun for damer, og det er et begrenset antall plasser så her er det bare å få booket fort som fy jenter!!! Jeg håper jeg får muligheten til å svette, pushe grenser, le, smile, trene og nyte enorme mengder endorfiner og treningsglede sammen med dere. Dette er første gang det holdes en ren vektvest time på sørlandet, og jeg lover deg – den vil du ikke gå glipp av!!! det vil bli mulighet for å kjøpe med seg vesten hjem for en super god pris ( dette gjelder kun for deltagerne på sporty lørdag)

Her har dere en oversikt over timeplanen:

Klikk deg inn HER for å lese mer om ventet, og melde deg på! Det er ikke hver dag vi får til slike eventer på sørlandet, så nå jenter, er det bare å booke plass og gjøre dere klare for tidenes treningsdag. Jeg gleder meg helt ubeskrivelig mye💪🏼❤️

 

Smiiil, Maren

 

2 kommentarer
    1. Så utrolig gøy 🤩 samtidig masse lykke til i dag på strong man run håper formen din holder 🧡 lurte også på hvor den fine grå genseren du hadde på på videoen på snapchat er fra? 😍 var så fin.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg