Endelig mandag

Ååå denne mandagen trengte jeg! En frisk start med næringsrik mat, trening, jobb og rutiner. Hjelpes for en gøy helg det var, men den søndagen jeg hadde i går var rimelig tung. hehe. Nå føles kroppen og hode helt på plass, og jeg er helt “meg selv” igjen. Jeg kom akkurat hjem fra gruppetimen min, og det var så godt med en økt sammen med gjengen min igjen.

Dagens økt så slik ut:

🧡 Knebøy + utfall

🧡 Pushups

🧡 Burpees

🧡 V-ups

🧡 Knebøy med statisk hold og press

🧡 Stående roing

🧡 Thrusters

🧡 Trappeløp 5 etg

I morgen flyr jeg til Oslo for to spennende møter. Det blir en kort tur, men sånn været er på sørlandet nå så har jeg ikke lyst å være noe annet sted enn akkurat her☀️ I dag takket jeg ja til en helt sprø ting, og det er så latterlig å si sånn uten å avsløre hva det er, men jeg lover dere at jeg skal dele det veldig snart. I tillegg booket jeg en eksotisk reise til høsten, til et helt magisk sted som jeg alltid har drømt å reise til. Mer om det i løpet av uken🧡

 

Smiiiil, Maren

 

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg