Endelig en ny Vlogg

God søndagsmorgen venner🌸 Jeg er så tidlig oppe om dagen at jeg blir helt overrasket over meg selv. I dag våknet jeg like før klokken 06, og følte meg så våken at jeg tenkte jeg like gjerne kunne stå opp. Så kom jeg på at det er søndag, men da var jeg allerede såpass våken at det bare var å sette i gang dagen.

Det betyr at dere får dagens vlogg litt ekstra tidlig! Så hvis du er like morgenfugl som meg, så har du noe å kose deg med på morgenkvisten💗

Her kommer en rykende fersk vlogg folkens, med en stor spørsmålsrunde, oppskrift på en ny favoritt smoothie, litt trening, natur, et møte på en nydelig cafe, unboxing av masse godsaker og fredagshygge hos familien.

 

Håper dere liker den🌸

 

Smiiiil, Maren 

 

16 kommentarer
    1. Så gøy med ny Vlogg – som alltid! Så inpirerende!
      Apropos treningseventer fremover, er det lov å komme med et lite ønske? Tenk om du og Pia f.eks kunne hatt en innenlands treningsreise? 😀 I den norske fjellheimen for eksempel! Jeg hadde ihvertfall blitt med. 🙂 Stor klem!

      1. Det morsomste er at det er faktisk blitt snakket om, så vi får se ❤️❤️❤️ Noe gøy må uansett gjøres hvis det ikke blir noe treningssreiser😄😄

    2. Hei Maren. Lurer bare på hvilken modell av Superga du viste på vloggen? På nett fins det flere modeller. Skoen var kjempefin! Og hvordan er de i str?
      Tusen takk for sprudlende og herlig vlogg og blogg. Ønsker deg en nydelig dag

    3. Hei 😊 kan jeg spørre hvilken størrelse du bruker i skjørtet fra urban pioneers? Har aldri handlet derifra og bruker samme strl som deg veldig ofte 😊

    4. Ååå er så gøy å se når du har laget vlog, blir så glad, inspirert og motivert av deg og bloggen din😃👏🏻🌸 Du gjør en kjempegod jobb og det gode humøret ditt er så smittsomt🤩 Lurer på hvilken størrelse du har i den blå turbuksa fra Bergans du fikk til bursdagen din? Synes den ser så fin ut😊 Ha en nydelig søndag💛

    5. Etter en lang arbeidsuke var det gøy å se den nye vloggen din. Det er så mye gledet i den og du smiler hele tiden. Man blir bare glad ☺️ Du er den minst overfladiske bloggeren og mest normale spør du meg 😉 Redigerer du med iMovie? Hvor finner du musikken du bruker? Lykke til videre med alt du driver med. For meg virker det som du lykkes med alt 😎 Ha en fin søndag! 😊

    6. Eg har ikkje lyst til å abbonere, det blir litt mye SoMe for meg. Men siden du sa abonnent i dag lurer eg på om det koster noe? Har alltid trudd det var gratis.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg