Endelig en ny Vlogg ute!!

Heii venner☀️ Da var det endelig fredag, og ikke nok det at det er helg, det er også endelig en ny vlogg klar på min youtube-kanal. Nå var det virkelig lenge siden sist, så det føles ordentlig godt å få ut en ny video til dere.

Vloggen er fra en helt spesielt fin helg med masse nydelige turopplevelser, hverdagsmat, litt skravlings ++++ Håper dere liker den❤️

 

Husk for all dere å trykk på det lille tannhjulet nede, og sett på 1080p HD. Det er så kjedelig å se med dårlig kvalitet, og den står automatisk på ganske kjip kvalitet fra før, så det er veldig smart å endre på det for en bedre opplevelse!😊

Ha en nydelig fredag, og en fantastisk helg mine venner😍

 

Smiiiil, Maren 

 

 

5 kommentarer
    1. Haha, jeg kjenner meg så igjen i det du sa om knekkebrødene! Må innrømme at jeg nesten ble litt skremt av at du “bare” skulle spise de tre etter så lang løpetur, haha. Takk for koselig vlog, som allitd <3

      1. Hehe, det forstår jeg! Nei tro meg, der ble det fylt på både to og tre ganger. Liker mye bedre å ha brødskiver enn de tynne små knekkisene der. men nå var det kun det jeg hadde 😄😄 Så koselig å høre, tusen takk ❤️❤️ GOD HELG 😊

    2. Helt nydelig filmet og helt fantastisk natur!!!🤩 Den svarte buksa fra bik bok var så fin-stretch og høyt liv er digg!🙌Ha en ny flott uke , Maren! Du er så positiv og du stråler!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg