En uventet og fantastisk mandag

Reklame | Urban Pioneer

Det er nesten så jeg ikke tror på at gårsdagen var en mandag, for det føltes som helg, bursdag og sommerferie på én gang. Vi var opprinnelig det på en jobb, på shoot for et klesmerke.

Location ble hytten til kjæresten til min beste venninne, og dermed ble både hun og kjæresten hennes med, pluss meg og min kjære (som er med i kampanjen – fyyyy søren så gøy det var) og fotografen, som jo er Morten, kjæresten til min gode venninne Andrea og selvfølgelig også en kompis av meg.

Så det var jo den vennegjengen på tur, i magisk sommervær, på den lekreste sommerhytta, like ved sjøen. Vi kjørte sjekta ut, hadde med oss masse snacks og jeg tror aldri i hele mitt liv jeg har kost meg så på jobb☀️

 

   

Merket er Urban Pioneers og klærne er så sommerlige og fine, hele kolleksjonen sklir rett inn i den sørlandske skjærgården. Det var så gøy å ta bilder med en person jeg er så glad i og kjenner så godt. Vi bare ler og koser oss på bildene. Mer naturlige, glade og ekte bilder skal man lete lenge etter💕💕

Denne shooten kom i stand først og fremst fordi jeg liker klærne så godt, men også fordi det er et lokalt sørlandsmerke og fordi jeg kjenner gründerne bak merket veldig godt. Vi må støtte lokalt, heie på hverandre og backe opp der man kan, spesielt i disse tider! Så det at vi stilte opp på en shoot, i idylliske omgivelser med livets beste gjeng, var utelukkende bare hyggelig.

Etter shooten ble vi sittende igjen på brygga til langt på kveld, spiste opp all snacksen, skravlet og koste oss. Utpå kvelden tøffet vi hjemover i sjekta til blikkstille hav og fønvind. For en mandag 💕💕💕

I dag har dagen min så langt vært den rake motsetning av gårsdagen. I dag er jeg innendørs hele dagen, med jobb opp til ørene. Først gruppetimer på Spicheren som endelig er åpnet igjen, så har det vært jobb hjemme siden. Det er vel verd å ofte tid ute i solen i dag, når jeg ser tilbake på den nydelig kvelden i går. Det gledes til en fin sommer på sørlandet, men mange av disse kveldene☀️

Håper du har en nydelig tirsdag, og at uken har behandlet deg bra så langt🌸

 

Smiiiil, Maren 

 

4 kommentarer
    1. Så herlig. Så viktig å nyte sånne dager og hverdager. Jeg opererte litt i går, så her blir det rolig noen uker. Men det går bra! Går fremover 🙂
      Klem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg