En uke til avreise

Reklame | Annonselenker Nelly

Iiiiiiii, tenk at i dag er det akkurat én uke til avreise. Jeg er så spent at det kribler i hele kroppen😍🌴🌊☀️ Det skal bli så magisk med to hele uker med sol, sommer, surf, natur og dyreliv på magiske Sri Lanka.

Jeg har bestilt litt (ganske mye) nytt til feriegarderoben, og har lyst å dele noen av mine ferie-favoritter med dere. Alle plaggene er linket til under, slik at du enkelt kan finne frem, hvis det er noe du liker🧡

Oransje bikini topp / Oransje underdel / Hvit veske / hvitt nett / trefarget strandveske / Oransje skjørt / oransje bikini overdel / underdel 

Hvit crop topp / hvit linbukser / Rosa shorts / Hvit søt topp / Hvit kjole / blomstrete maxi kjole 

Bikini topp / underdel / Rosa mønstret badedrakt / Bikintopp / underdel / Dusrosa badedrakt / Bikini topp / underdel 

Gul bikini / Offwhite kosedress / Hvit løs topp / Hvit linskjorte / Gul badedrakt / Gul kosedress 

 

Solbriller / Sort bikini topp / Sort badedrakt / Leo bikini topp / underdel / Leo badedrakt / hårbånd / Leo bikinitopp / Sort badedrakt 

 

Var det ikke mye lekkert her? Jeg ble helt vill når jeg så alt det fine utvalget hos Nelly nå, og måtte sikre meg enn gul/oransje plagg, litt hvite delikate lin-plagg, litt Leo-mønster og litt blomstrete mønstre. Nå håper jeg bare alt rekker å komme frem før avreise☀️🌊🌴

 

Smiiil, Maren

 

3 kommentarer
    1. Ååååh, jeg ble såå blendet av sommerfølelsen når jeg så første bilde med masse deilige orange farger! 🙂 Er så herlig at vi har vår og sommeren fremover oss nå, gleder meg masse!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg