En typisk hverdag

Heiii venner🧡 I dag har jeg en sånn dag hvor det egentlig ikke er noe særlig å rapportere om. Dere vet, en vanlig dag med jobb, og vanlige hverdagsting. Jeg får ofte spørsmål om det ikke er vanskelig å ha en blogg som skal oppdateres hver eneste dag.”skjer det nok spennende i livet ditt?”  svaret er at nei, det skjer ikke så enormt mye spennende, men noen ganger kan det være litt deilig å titte innom en blogg, og se at vi har alle vanlige “kjedelige” dager, som ikke består av så mye mer enn jobb. Det er helt fint det – jeg liker de vanlige dagene.

Det som faktisk er skikkelig spennende er #pålagmedmaren challengen. For det første så er dere helt vilt gode, og det er SÅ inspirerende å se alt dere legger ut. For det andre så var det ene og alene den challengen som fikk meg ut på tur i dag. Uten den hadde det blitt sofaen hele dagen. Jeg gikk en times tur med Leo og en god venninne. Så herlig!!

Vet du ikke hva #pålagmedmaren er? Ta en titt HER

For å gjøre arbeidsdagen min litt hyggeligere satt jeg meg på en cafe for å jobbe i dag. Det er så hyggelig å kunne gjøre det innimellom. Da unner jeg meg også en litt ekstra digg lunsj, og det booster faktisk arbeidslysten min litt😊

Nå har jeg akkurat kommet inn fra tur, og er på vei i dusjen. I kveld blir det middag med fine folk. Håper du får en super tirsdagskveld🧡🧡

PS: Bor du i Kristiansand så må du sjekke ut dette eventet. Jeg skal nemlig ha et sporty klessalg på søndag!

 

Smiiiil, Maren

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg