En tårevåt og fin lørdag

Hei venner ❤️

Her sitter jeg, oppløst i tårer av to grunner. Den første er kommentarene deres, all kjærligheten og støtten. Åååår så fine og gode dere er. TAKK 🙏🏻

Den andre grunnen til at jeg gråter er at jeg sitter her og ser “hver gang vi møtes”. Det er Maria Mena sin dag, og helt seriøst, finnes det noe finere menneske enn henne? Så ekte, ærlig og full av følelser. Også er det musikken hennes da, det er så ubeskrivelig sterkt, og jeg gråt fra start til slutt jeg. Hjelpes for et fint program det er 🙏🏻 Jeg synes også det var så fint å se vennskapet mellom Maria og Trygve Skaug❤️

Jeg har en litt merkelig og følelsesladd helg her fra før av, så dette her hjalp jo ikke på, hehe. Det er tid for vising igjen nå på mandag, og det er så spesielt for meg. Jeg gleder meg ubeskrivelig mye til det nye huset, men samtidig så er det faktisk vondt å selge denne leiligheten. Jeg elsker leiligheten min, og det er med en stor klump i magen jeg tusler rundt her og tørker over flater, bretter klær, vanner plantene og gjør alt fint til mandag.

Jeg startet dagen med litt jobb med online coaching, etterfulgt av en liten luftetur ute i iskaldt vinterluft og sol. Jeg stoppet innom Spicheren og kjørte en 4×4 intervall på mølle, før jeg løp hjem igjen.

Vel hjemme tok jeg en kjapp dusj før jeg dro å møtte mamma i byen for en lørdagslunsj og litt shopping. Jeg elsker sånne lørdager med mamma, god mat, ordentlig gode samtaler og rusler rundt å ser i butikker, kjøpe litt småting og bare kose oss.

I dag kjøpte jeg en veske/treningsbag jeg har ønsket meg så lenge. Merket heter State of escape, og endeliiiig unnet jeg meg en sånn type bag. Jeg skal bruke den hver eneste dag på jobb og trening 😊😊

Nå sitter jeg her da, med tårer på kinnene, spiser popcorn, ser på HGVM og skravler med dere. Akkurat slik jeg liker det😊 Popcorn og Pepsi Max er en uslåelig kombo!

Nå skal jeg straks komme meg avgårde, for å tilbringe kvelden sammen med den fine lille flokken min. Matlaging og filmkveld står på planen😍

Hva gjør dere denne helgen? Det er jo litt begrenset hva vi kan gjøre, men kanskje har du noen hyggelige planer hjemme? Del med meg i kommentarfeltet❤️

 

God klem fra Maren 

 

 

8 kommentarer
    1. Åååå du må ikke legge ut og friste med kyllingsalat fra Bønder i byen😃det er seriøst det beste jeg vet og tar turen fra Arendal avogtil og innom og spise den salaten,,🤩🤩🤩, klarer ikke velge noe annet fra den menyen🙈
      Ha en fin helg du flotte jente🙌🏼
      Klem fra Arendal

    2. Fineste Maren❤️ Jeg forstår veldig godt at det er tungt å skulle selge leiligheten sin. Har tenkt på det selv også, at det blir rart og vemodig at jeg en dag skal selge min leilighet som jeg trives så godt i. Men alt til sin tid, og som du sier så venter det noe veldig fint på deg/dere til høsten😍 I dag har jeg gått på ski i strålende sol og kuldegrader☀️❄️ I kveld skal jeg kose meg hjemme med taco, godis og en film😊 I morgen tenker jeg det blir en deilig gåtur i frisk luft, etterfulgt av middag hos foreldrene mine😊 Ønsker deg en fortsatt god helg🥰

    3. Her blir det jobbing og deretter en tur ut for å ake med barna 😊 Har et spørsmål til deg siden du sikkert har fått prøve nye joggesko, lurer på å kjøpe meg Adidas original falcon og lurer på om du har noe erfaring med den? Skal bruke den på jobben i en klesbutikk og trenger sko som er gode å gå i for ryggen 😀 god helg 💕

      1. Nei dessverre,jeg er en Hoka-jente og løper og går kun på det!! Aldri vært så veldig adidas-fan før heller så akkurat der kan jeg ikke bidra så mye 🙏🏻❤️ kanskje noen andre av følgerne her har erfaring de vil dele? 😄😄

    4. For en herlig lørdag. Og skjønner drg så godt mht salg av leiligheten. Vet jeg hadde sittet med samme følelse selv om jeg hadde flyttet til noe bra. Man trives i sin lille egen hule.
      I går kveld fikk jeg besøk av en snill gutt, lagde pizza og så på tv. I dag får jeg dra han med ut på tur.

    5. Livet er rart, endringer, selv om de er positive, kan være skumle. Det er helt normalt å være trist over at en del av livet er over, selv om du gleder deg masse til livet videre! Det kommer til å bli bedre. Jeg sørger gjerne på forhånd, jeg. Ville ha grått slik du gjør nå, og så fort leiligheten blir solgt ville jeg ha pustet lettet ut og vært fornøyd igjen 🙂
      I helga gjør vi lite, men nå lager vi hjemmelagd pizza på pizzastein, gleder meg til den og et glass vin med forloveden 😀 God helg!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg