En stor nyhet!!!

Reklame | Egenreklame

Jeg har gledet meg så til i dag dere, for dette har vært jobbet med i kulissene ganske så lenge og endelig kan jeg dele det med dere. Mange spør meg om treningsprogrammer og  tips til sunne måltid. Det er enormt mye spørsmål om hvordan man burde sette opp treningsuken sin, hvordan man blir sterkere, hvordan holde formen ved like med kun hjemmetrening, hvordan unngå enromt søtsug, hvordan vet man at man får i seg alt kroppen trenger av næringsstoffer, og mine beste tips til sunne, og samtidig gode oppskrifter? Vel nå folkens, nå kan jeg endelig svare på alle spørsmål og tilrettelegge spesifikt for hver og en. Nå kan jeg skreddersy treningsprogrammer helt etter DIN målsetning, og tilrettelegge både kosthold og trening for at akkurat du skal nå dine mål.

JEG STARTER OPP SOM ONLINE COACH💪🏼😅💦🧡

Dette har jeg hatt lyst til så lenge, men ikke klart å finne ut hvordan jeg skulle gå frem, for å gjøre det best mulig for kundene mine. Med best mulig mener jeg at det måtte være et verktøy som var enkelt, men samtidig profesjonelt, det måtte være faglig tungt, men samtidig lagt opp smart og brukervennlig for kunden. I tillegg ønsket jeg meg fine “kolleger” og et godt team. Alt dette, og mere til, fant jeg i Strongbody. Jeg er vanvittig stolt over å få være en coach under dem, og nå endelig kunne tilby oppfølging på både trening og kosthold.

Meg som coach:

Som din Coach er jeg tilstede for deg, og ser hele deg – i det livet du lever. Mitt mål er å hjelpe deg på best mulig måte og optimalisere både trening og kosthold slik at det passer inn i ditt liv.

Jeg er forståelsesfull og positiv, men samtidig tydelig og direkte. Jeg er ekstremt engasjert og motivert for å hjelpe akkurat deg til å nå dine mål. Med meg som Coach vil du oppleve å ha en trygg og god støttespiller på laget ditt.

Vi jobber sammen som et team, og det er viktig for meg at du får oppleve positivitet rundt trening og sunn mat. Det skal bli en livsstil, og da er det viktig at du kjenner på mestring, og lærer deg å like det vi gjør. Jeg ønsker at du skal oppleve en sterk treningsglede og en herlig entusiasme for en aktiv og sunn livsstil.

For det er akkurat det folkens, det skal være en livsstil, og ikke en quickfix!! Det er DET som er nøkkelen og hemmeligheten, du må lære deg å like de nye vanene dine, og endringene, kjenne at det faktisk funker og at du har det ordentlig bra. Energien din er bedre, du sover bedre, du har mye mer overskudd, du er mer glad, fordøyelsen er bedre, og hverdagen føles generelt lettere!!

Du må rett og slett lære deg å like prosessen, og ikke kun ha fokus på målet. Skal du lykkes med din livsstilsendring er det helt nødvendig at du lærer deg å like endringene, slik at det blir en helt naturlig del av livet ditt.

Alt er bedre enn ingenting, og ting trenger absolutt ikke være ekstremt for at det skal funke. Et steg av gangen, med små endringer over tid. Økt kunnskap, økt aktivitet og matglede, vil gjøre prosessen din positiv, og din nye livsstil noe du virkelig trives med.

Jeg bobler over her nå, og er så gira og glad for at jeg endelig kan få lov å hjelpe, tilrettelegge, veilede og motivere de som trenger et lite push på veien mot en ny hverdag. Matglede og treningsglede er to viktige ord for meg, og det er akkurat det jeg vil dele med mine kunder🧡

Dette ble mye informasjon og mye tekst, men jeg hadde bare så mye jeg hadde lyst å si. Jeg er så glad for dette, og så vanvittig engasjert at fingrene bare løp løpsk over tastaturet her. Spør i vei om alt dere lurer på venner, jeg gleder meg til å svare❤️ Tenk at jeg skal få lov å jobbe som PT / coach igjen, og denne gangen på nett under Strongbody. Steike så spennende💪🏼💦🧡

For dere som har spurt om sykepleier jobben, så skal jeg gjøre begge deler. Jeg har meldt meg som sykepleier, vært inne til samtale og takket JA. Så yes, dobbel nyhet her. Jeg kommer til å jobbe på sykehuset fra nå og i en ubestemt tid fremover, samtidig som jeg jobber som online coach. En perfekt miks synes jeg❤️

Puh! Dette var deilig å få delt med dere!! Klikk deg gjerne inn HER hvis du vil lese mer om meg som coach, og spør i vei hvis det er noe som helst du lurer på😊😊 Du kan selvfølgelig også sende meg en helt uforpliktende mail, hvis det er noe du lurer på. Mailen er: [email protected]

 

Smiiiil, Maren 

16 kommentarer
    1. Jeg ønsker ikke feeden min full av før/etter bilder av coach kunder, og kommer derfor til å avfølge deg på IG og sånn nå. Men ønsker deg lykke til på reisen i ny jobb – du er en fin og sprudlende jente som inspirerer mye😊

      1. Det var trist å høre. men det er nødvendigvis ikke slik at det blir masse før og etter bilder i min feed, men om du velger å følge meg eller ikke er selvfølgelig helt opp til deg😊 Takk for følge så langt❤️

    2. Glad på dine vegne men også litt overraskende. Trodde ikke du var så opptatt av fettprosent, fitness, markerte muskler og kaloritelling, noe jeg har erfaring med at de er i strongbody 😢 Er noen år siden jeg hadde coaching derfra men er likevel fortsatt litt ødelagt av kaloritellingen og det sykelige fokuset på mat, kun et «cheatday» måltid i uka osv. Uansett, det kan jo ha forandret seg, lykke til 😊

      1. Jeg er fremdeles meg, med mine verdier og mitt syn på mat og trening, selv om jeg jobber for et firma. Strongbody har kanskje vært litt mer fitnessrettet for mange mange år siden, men det er virkelig ikke slik nå. Kundene er helt vanlige folk, både gutter og jenter. jeg opplever dem som utrolig flinke, profesjonelle og dyktige. Jeg hadde aldri ønsket å jobbe der hvis ikke ❤️

      2. Jeg har hatt mange runder med coaching fra StrongBody helt tilbake fra 2013, og aldri opplevd det slik du sier her, så jeg tipper at dine problemer med mat kanskje har mer med deg selv å gjøre enn coachingen? Det finnes mange typer underliggende spiseforstyrrelser som veldig mange lider av, og da kan man vel ikke skylde på at coaching har påført en det.. Jeg har aldri opplevd annet enn å få hjelp til å jobbe mot mine personlige mål hos StrongBody, jeg har hatt 3 ulike coacher der, og positiv erfaring over utallige runder oppfølging, og deltakelse i facebookgruppen der, ingen har noensinne fortalt meg at jeg skal telle kalorier (jeg følger bare oppskrifter), ingen har gitt meg pes om jeg har skeiet ut litt, og ingen har sagt noe om hvordan jeg bør se ut.

    3. Gratulerer! En ting jeg er sikker på, er at de som får oppfølging av deg får en ekstremt engasjert coach! <3

    4. Gratulerer😊 har vurdert å melde meg på strongbody flere ganger, men nå fikk jeg enda mer lyst til det👍 Kan man velge coach eller blir man tildelt?
      Lykke til🙏🏼

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg