En sporty premie

Reklame | Ellos

Uken før jeg reiste unnet jeg meg en sporty premie, rett og slett fordi jeg fortjener det. Jeg hadde vært flink og gjennomført alle øktene på planen min. Det stod 4 triatlon-spesifikke treningsøkter, og jeg har gjennomført alle, helt i følge planen, ingen unnasluntring! Øktene består av løp, sykkel, løp + sykkel og enda en sykkeløkt. Seigt, tungt og uvant – men veldig gøy! Det beste er å kjenne på følelsen av å lære noe nytt, mestre noe nyt, og ikke minst klare å gjennomføre det man har planlagt.

Premien ble en dusrosa treningstopp, som jeg falt pladask for hos Ellos. Den heter Running printed back, og du finner den HER.Visste du at Ellos har masse treningsklær? De har så mye fint, og til gode priser. Jeg har den lilla løpejakken, toppen og tightsen også på ønskelisten. Du kan se hele utvalget HER.

Noe av det aller beste er at de fører størrelser fra 34/36 til 58/60. Det er så fantastisk bra. Hvorfor i alle verden er det kun dem i størrelsene mellom 34 og 42 som skal få freshe treningsklær. Tull og tøys, og ikke minst latterlig urettferdig synes jeg. Jeg blir så glad av å se størrelses utvalget på disse treningsklærne. Heia mangfold, heia at alle skal få være akkurat som de er, og heia alle dem som har lyst å begynne å trene, men ikke føler de har treningsklær de føler seg vel i. Ellos har noe for alle, og det roper jeg et stort hurra for!

Se hele utvalget på Ellos sine nettsider HER.

Nå har jeg akkurat kommet inn fra et par timer i sola på stranda her i Sri Lanka. Så fantastisk deilig! Nå skal vi hoppe i dusjen her, før vi skal ut å spise med en helg gjeng. Så utrolig koselig😍 Håper alt er bra med dere der hjemme. Ha en sprek og fin onsdag alle sammen💗 En ny oppdatering fra surfe-livet på Sri Lanka er rett rundt hjørnet!

 

Smiiil, Maren

4 kommentarer
    1. Fint innlegg. Lenge siden eg har vet å kikket på ellos, må in og kikke litt no.
      Ser heilt fantastisk ut på Sri Lanka, håper på å få sjå bilde av deg på surfebrettet menst du er der. Kos deg videre.

      1. Det skal dere nok få, men ikke så lett når alle er i vannet. hehe. Er litt skummelt å ha med kamera og sånn ned på stranda, når ingen passer på. men skal virkelig prøve❤️❤️

    2. Det var freshe klær. Skal unne meg litt nye løpe klær nå som fysio nesten friskmeldte hoften min. Nå er det “bare ” å skynde deg langsomt og bygge opp muskelen. Men da passer det med nye klær og sko!

      Kos deg masse på tur. Ser magisk ut. Vel fortjent. Klem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg