En sniktitt på stilen i nytt hus

Heii og god lørdag venner🌸 Jeg tenkte å dele litt av tankene våre rundt farger og stil i det nye huset. Jeg tenker på huset konstant om dagen, og det er så gøy å begynne planleggingen med farger, materialer og hele viben i huset.

Jeg gleder meg til å dele mye mer når tiden er inne for det, det er en liten stund til innredning starter, men det er absolutt på høy tid å begynne planleggingen. I disse tider handler alt om det elektriske, og siste rest på badene. Spennende tider!!

Håper dere har det fint mine fine, og nyter helgen så godt dere kan😊 Her er det KAOS i dag. Jeg rydder, vasker og styrer på, for tror dere ikke det har dukket opp 3 (!!) privatvisninger til uken. Altså jeg blir helt svett. Det var planlagt visning 7 april, men vips dukket det opp 3 stykk som vil se den før visning. Så her må det ryddes og fikses! Jeg har holdt på i over 6 timer, så jeg tror og håper det blir super fresht her til slutt😊

Nyt helgen, gleder jeg til å oppdatere dere igjen🌸

 

Smiiiil, Maren

 

5 kommentarer

Siste innlegg