En skjult perle, og kjentfolk på Sri Lanka

Reklame | Lapoint

I dag har jeg hatt den beste dagen her på Sri Lanka. Eller, det hadde vært optimalt om jeg fikk en surf på morgenkvisten også, men i dag er surfe-fri. Så sett bort fra det, så har dagen vært helt super! Jeg startet med en deilig morgentur på stranda, etterfulgt av en nydelig frokost på her på Lapoint. Frokosten er uten tvil favoritt måltidet. Det er alltid noe nytt, og så mye forskjellige gode ting.

Etter frokost dro vi avgårde i en tuktuk, og etter ca 10 minutter ankom vi en skjult liten perle. Stedet heter Jamu, og det var så sjarmerende og nydelig. Her møtte vi min venn Silje Thorstensen, som mange kanskje kjenner fra podcasten, Treningspodden. Silje skulle ha Soma Move (en slags form for Yoga, bare MYE høyere tempo), for aller første gang på Sri Lanka, og det var skikkelig stas å få lov å være med på den. Jeg har testet det et par ganger før, men det overrasker meg hver gang hvor utrolig tungt det er. Svetten silte, og jeg så ut som jeg hadde vært gjennom dusjen etterpå. En utrolig god time, med en dyktig, erfaren, tilstedeværende og fantastisk flink instruktør.

 

Etter timen var det tid for lunsj, og det var faktisk en liten opplevelse. Vi bestilte smoothie bowl, bananpannekaker, avokado toast, kaffe og juice. Så fantastisk godt!

Maten var laget fra bunnen, og hadde sunnhet i hver eneste bit. Så deilig!! Vi må uten tvil tilbake, for det er så mye mer på den menyen jeg kunne tenke meg. Chiapudding, granola bowl og ikke minst Jamu bowl står høyt på listen.

 

Etter enn herlige timer med Silje, hopper vi i en tuktuk, og tilbragte resten av ettermiddagen på solsenga. Vi sovnet litt begge to, og jeg tror aldri jeg har vært så avslappet i mitt liv. Jeg har virkelig funnet roen her på Sri Lanka, og nyter hvert eneste minutt. Dagene flyr avgårde, men heldigvis har jeg enda 10 dager igjen i paradis☀️🌊🌴

Hvordan går det med dere der hjemme? Har du noen spennende planer for helgen?

 

Smiiil, Maren

 

4 kommentarer
    1. Hei

      Tidligere la du ofte ut bikinibilder av deg selv. Hva er grunnen til at du har sluttet helt med det? Tilfeldig, eller et bevisst valg i lys av ulike debatter den siste tiden?

      1. Litt bevisst faktisk, tenker at det er jo ikke nødvendig, kan vise masse annet herlig fra vakre Sri Lanka. Må ikke være kropp og bikini☀️ kommer kanskje noe hvis det føles naturlig, i en hel naturlig setting.men blir overhode ikke slik som tidligere 😊😊 Hva er dine tanker om dette?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg