En skikkelig glad fredag

Åå som jeg har gledet meg til denne dagen. I dag skjer det så mye gøy! Om et par timer skal jeg avgårde for å hente min splitter nye bil. Endelig!

Det skal bli så godt å ha litt frihet igjen, og muligheten til å farte litt mer rundt igjen. Jeg gleder meg så til å kjøre til de aller fineste skogområdene jeg vet om, og gå lange turer med Leo. Jeg gleder meg til å kunne ta helgeturer med venninner, besøke venner som bor litt lenger unna, og generelt bare være mye mer fri og spontan. Hurra!

Etter bilen er hentet skal jeg i et møte jeg har sett frem til så lenge. Det omhandler den sporty utfordringen jeg fortalte dere om at jeg hadde fått. Nå skal jeg få litt mer informasjon rundt det, og jeg er så spent. Min storebror blir også med i møtet, og det gjør det jo enda hyggeligere.

I tillegg er det så mye hyggelig som skjer resten av helgen, så i dag er jeg bare et stort smil – rett og slett!

Det er forresten utrolig gøy å se hvor mange som er med i Sri Lanka Give-away. Jeg er så glad for at jeg har fått muligheten til å gi bort en reise til to personer, og det skal bli så gøy å se gjennom alle kommentarene, og trekke en vinner. Dere har funnet så mange fine ord som beskriver Sri Lanka for dere, og det er tydelig at dere har ordentlig lyst å oppleve både surf, natur, kultur og alt det spennende Sri Lanka har å by på. Jeg må få lov å takke dere for engasjementet, for hadde dere ikke vært så aktive, så hadde jeg ikke fått lov å ha slike konkurranser og give-aways. Så det er dere egen fortjeneste at det vil komme slike ting fremover🧡

Nå skal jeg drikke opp kaffekoppen, og lure inn en kjapp liten treningsøkt på stuegulvet før jeg skal møte pappaen min, og vi skal avgårde for å hente bilen min. Maren 29 år, som liker å ha med seg pappa på bilkjøp. Sånn er det bare, man er aldri for gammel til å ha med seg pappaen sin på slike ting.

Ha en GLAD fredag, og fyll helgen med positive ting🧡

 

Smiiil, Maren

 

8 kommentarer
    1. Det er ganske deilig med bil, og når man bruker den på sånne fornuftige og hyggelige ting som du skal, da er det perfekt. Og pappaer må alltids være med på bilkjøp. Grattis!
      Kos deg med helgen. Klem

    2. Haha, jeg har også pappa med! Skal det kjøpes vaskemaskin, vindusviskere eller råd i forbindelse med forsikring – pappa er med! 😀 Tror det bunner i at jeg føler jeg blir tatt mer seriøs når jeg har en “voksen” med når jeg skal kjøpe “voksenting” 😀 hilsen Eva 26 år 😉

      1. Kjøpte en superfin Polo Higline. Skal vise bilder av den 😀 Ligger bilde på innta-story og Snapchat 🙂 Du finner meg på marenerdvik
        God helg 🙂

    3. Alltid kjekt å høra at du smiler, og har ein fin dag 🙂
      Når det er snakk om bil, så ringer eg altid morfar. Så du er nor ikkje aleine med å få litt familiehjelp på bil kjøpet. Hvilken bil blei det??

      Håper du får ein fortsatt fin helg

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg