En skikkelig blå mandag

I dag skulle jeg starte uken totalt uthvilt, med en stort smil om munnen og angripe denne mandagen med en vanvittig arbeidslyst og treningsglede. Vel – det skjedde ikke!

Jeg våknet opp, og var mer sliten enn da jeg la meg. Jeg ruslet ut i en rotete stue, til en kjøkkenbenk fylt med smuler og gårsdagens middagsrester og myke popcorn. Mobilen durte, med en ordentlig sinna beskjed om noe jeg hadde glemt. Dermed røyk morgentreningen jeg hadde planlagt. Huset fikk bare flyte i rot, her måtte fredagens forglemmelse fikses asap.

Mandager er min hektiske “kaos” dag, og vanligvis elsker jeg litt kaos. Jeg blir råeffektiv når det stormer litt, og får gjort så mye!! Vel ikke i dag. I dag henger ikke hode med i det hele tatt, og på mandager er det totalt avgjørende at jeg har hodet mitt med meg. Det er faktisk ikke bare hode som er på tur, kroppen er helt off den også. For noen minutter siden klarte jeg å veive med armen, slik at kaffekoppen veltet utover hele pulten, og var millimeter fra å drukne macen min. Alt dette styret tar tid å rydde opp i, tid jeg ikke har på mandager. Det forskyver på en dag som ikke har rom for forstyrrelser eller utsettelser.

Jeg droppet frokosten i dag, fordi jeg var sikker på at det var mat på jobb. Jeg fant noe brød, som jeg fant ut at var fullt av mugg, og måten jeg fant ut det på, var den nydelige smaken av mugg som sprede seg i munnen min, etter jeg hadde spist dette brødet. Så da utgikk frokosten kan du si.

Alt dette er bitte bitte bitte små i-landsproblemer som betyr null, niks og nada i den store sammenheng. men akkurat her, akkurat nå føles det som en litt kjip mandag – hvis det er lov å si!

Så hvorfor deler jeg det? Fordi jeg vil at dere skal se at selv om jeg er en veldig positiv og glad person, så har jeg virkelig mine dager, og i dag er en sånn dag hvor ingenting går min vei. Jeg har ikke trent, jeg har spist mugg, jeg har folk som er irritert på meg, jeg har kunder jeg svarer for sent, jeg har det rotete rundt meg og jeg har null kontroll på noe som helst akkurat nå.

Er det ikke nesten litt deilig å høre? hehe. At vi alle roter det til i blant, at vi glemmer ting, at vi ikke strekker til alltid. Sånn er livet, og vi har alle denne typen dager, eller til og med perioder, hvor alt føles kaotisk. Så la oss bare lene oss litt på det, at vi alle har vært der. Det fine er at det går over, du vil få kontroll på kaoset, du vil få nye sjanser og du vil få ryddet opp og laget deg et system igjen. Det blir greit igjen, og man lærer så mye av de blå dagene.

Så i dag skal jeg kave rundt her i alt det blå, og håpe at jeg får kravlet meg opp før kvelden kommer!!

 

 

Maren ❤️

 

12 kommentarer
    1. Kjipt med sånne dager, men glad for at du deler! 🙂 Kan kjenne seg igjen…

      Har spørsmål eller forslag til innlegg.. Kunne du delt tips til snacks eller mat å ha med på jobb for oss som har kontorjobber og sitter stille mye av dagen? Egentlig type øvelser også for oss stillesittende kontorfolk..!

      Og har det noe å si om man gjør vanlig mark eller sumo mark?? f eks for rumpemuskulaturen. lurer på sånne ting. finner ikke svar noen steder, og du er min treningsguru. 🙂

    2. Åh🧡 det e te å kjenn sæ så igjen i. Håpe resten av dagen blei bedre. Æ restituere etter appendicitt og operasjon på lørdag. Derfor va det ekstra nydelig med en videoblogg fra dæ i går🥰

    3. Du står på for å gjøre både treningskunder, onlinekunder og blogglesere fornøyde, så da er det ikke rart ting går litt i stå noen ganger! Døgnet har bare 24 timer for de fleste <3 Jeg synes du gjør en utrolig god innsats på bloggen og er sikker på at det er tilsvarende på andre arenaer. Håper du fikk senket skuldrene litt etter hvert, klem <3

    4. Ville bare skryte av deg og den fantastiske jobben du gjør som instruktør på Spicheren! Bare sånne “småting” som at du går rundt og følger med på alle deltakerne og kommer med tilbakemelding – det er så motiverende! Du er alltid 100% tilstede, du heier og pusher folk til å gjøre det lille ekstra. Håper du er klar over hvor bra du er, og at du fortsetter med å holde på akkurat sånn som du gjør nå – ser veldig opp til deg ❣️

      1. Nei men åååå❤️❤️❤️ Hjelpes for en nydelig kommentar, denne gikk rett inn i hjertet. Jeg elsker jobben min som instruktør og legger så mye innsats i hver eneste time jeg har, så det å få en sånn tilbakemelding betyr så ubeskrivelig mye for meg❤️ også akkurat i dag da, som er min gruppetime dag og jeg skal ha en haug av timer. Nå gav du meg verden beste følelse før de nestene timene jeg skal ha i dag. Nei dette var bare helt fantastisk koselig, tusen tusen takk❤️❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg