En sånn dag

Heii mine fine☀️ Klokken er snart 12 og jeg har ikke gjort ne særlig annet i dag enn å stå opp, ta en dusj og rydde litt. Egentlig veldig deilig med en litt avslappende start på dagen. I dag skal jeg ha mat-dag her hjemme, hvor jeg lager opp masse oppskrifter og tar bilder av det til dere. Jeg har så mye jeg har lyst å dele, så nå måtte det en sånn dag til❤️

Hjemmelaget pizza på pizza-stein, to nye smoothie oppskrifter og litt diverse står på planen. Jeg gleder meg! Har noen av dere testet å lage pizza på pizza-stein? Det er så fantastisk godt! Nå skal jeg gå meg en liten tur, og ende opp på butikken hvor jeg skal handle inn til dagens matlaging. Litt lufta, litt aktivitet og litt jobb – helt perfekt!!

Rop ut hvis det er noe spesielt dere ønsker dere oppskrift på❤️ Håper dere får en finfin onsdag, så snakkes vi litt senere!

 

Smiiil, Maren

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg