En nydelig overraskelse

Reklame | Daniel Wellington

I dag har jeg en nydelig liten overraskelse til dere. Nyheten ble lansert på sosiale medier i går, og jeg har gledet meg så til å dele det med dere her på bloggen også. Det kjente klokkemerket Daniel Wellington har lansert ringer (!!) og de er bare helt utrolig fine.

Den kombinasjonen jeg har her kan virkelig ikke blir mer lekker og delikat. Ringene i gull og hvitt, klokken i gull med hvit bakgrunn og armbåndet i samme kombinasjon som den ene ringen. Altså jeg elsker det💗

Jeg har fått muligheten til å gi dere 15% rabatt på ditt neste kjøp hos Daniel Wellington, ved å bruke koden MARENERDVIK

Rabatten gjelder på hele kjøpet ditt, ikke kun ringene. Så her kan du sikre deg flere godsaker. Jeg har valgt å gå for gull, men en vakker kombinasjon er å velge en klokke i sølv, sammen med sølv ring og ringen med hvit stripe og grått.

Det finnes så mange muligheter, så ta deg en titt inne på Daniel Wellington sine nettsider HER, og finn dine favoritter💗 Husk på koden MARENERDVIK som gir deg 15% rabatt på hele kjøpet ditt.

Nå skal jeg stikke ut i vårsola, og lufte lille Leo min. Han er så og si helt fin i formen, og mammahjertet mitt hopper av glede. Takk for alle koselige meldinger om han på bloggen i går💗 Håper du får en fantastisk fin dag, og er klar for den store dagen i morgen. Jeg er så spent på å høre hva du skal på 17 mai, så da håper jeg du har lyst å fortelle i kommentarfeltet.

Hva er planene dine for 17 mai?💗

 

Smiiiil, Maren

3 kommentarer
    1. Utrolig flott design og nydelige farger, men hater når designere skal skrive navnet sitt over ALT. Syns det er skikkelig tacky.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg