En nydelig avslutning

I går brukte vi hele dagen på et av mine favoritt steder, nemlig Saint Tropez. Det ligger kun en kort liten biltur unna huset, og vi må alltid ha en liten tur innom når vi er i Frankrike. Jeg koser meg alltid så der, og i går var intet unntak.

Vi startet dagen på Le Club 55, for noen timer med sol og bad i havet. Clubb 55 er et ganske fancy sted, men samtidig utrolig hyggelig og chill. Det var MYE folk, så lunsj på restauranten der kan man bare glemme, hvis man ikke har booket på forhånd. Vi hadde kun booket solsenger, så da ble lunsjen inne i selve Saint Tropez by. Vi fant tilbake til en nydelig restaurant vi har vært på for noen år siden, og slo oss ned der. Vi bestilte masse mat, rosé og nøt hele Tropez-viben.

 

I dag dro jeg hjem, mens resten av gjengen ble igjen noen dager til. Det er så rart, for vi bor jo i samme by, og ses flere ganger i uken, men likevel måtte jeg bite meg i leppa for at den ikke skulle begynne å riste, og tårene strømme. Når verdens deiligste små armer slenges rundt halsen min, og de mykeste kinnene legges mot mine. Når to nydelige små tantebarn klamrer seg til deg, smiler og koser, så blir det nesten for mye for tante-hjertet. Jeg klarte å puste dypt inn og ut, og holde tårene tilbake. Vi ses om 2-3 dager – men likevel kjenner jeg allerede nå på et stort savn. Tenk at det går ann å bli så enormt glad i noen, at du savner dem i det minuttet du reiser fra dem. Mamma er så søt på akkurat det, hun sier alltid at det å savne er prisen vi betaler for å være glad i noen. Og vi er veldig veldig heldige, som har noen så være så enormt glad i, som vi er i vår familie❤️

Jeg har bodd i samme hus med mamma, pappa, storebror, svigerinne, nevø og niese i én uke, og jeg hadde glatt, uten å måtte tenke meg om så mye som et sekund, tatt en eller to uker til. Fy søren som jeg koser meg sammen med flokken min.

Bildene under her er fa vakre Saint Tropez. Turen dit var den perfekte avslutning på en helt vidunderlig uke!!

   

Det var trist å dra, men når jeg tenker på at jeg skal rett hjem til verdens fineste lille lille hundegutt. Jeg har ikke sett Leo på 15 dager, og det kribler i hele meg. Jeg gleder meg noe så hinsides til å se den lille tassen igjen, og i kveld skal vi ha tidenes kosekveld. Et par timer med ryddings, vaske klær og komme i orden hjemme, så er det kun kos og Leo-fokus som gjelder. Jeg gleder meg så❤️

Hvordan har helgen din vært? Har du gjort noe koselig?

 

Smiiiiil, Maren

 

1 kommentar
    1. Hei vakre! ❤️ Åhhhh, det ser og høres ut om du har hatt det suuuuperfint!!! Så hærlig!!! Blir vel nyyydelig å komme hjem til lille Leo også! ❤️ Myyyys! Du, har du en rosévin å anbefale? Jeg vil drikke det i sommer kjenner jeg, hehe, selv om jeg er en rødvinsjente. Stor klem til gode deg! ❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg