En ny vlogg ute

Hurra folkens, endelig er det en ny vlogg ute på kanalen💗 Nå var det en stund siden sist, og virkelig på tide med en liten YouTube-update til dere. Jeg var så i tvil om jeg skulle legge ut denne her, da den er skikkelig hverdags-preget, men nå er det jo akkurat det dere sier at dere liker, så da kjørte jeg på🌸

Dere blir med på flere treningsøkter, første dagen på nytt kontor, masse skravling, en tur på Ikea og jeg deler et av mine aller beste middags-tips 💗

 

Håper dere liker videoen🌸 Ha en nydelig kveld videre mine fine!!

 

Smiiiil, Maren 

 

10 kommentarer
    1. Hei Maren, så fin video! Inspirerende! Du har så mange fine klær. Hvilket merket er den Lysegrå jakka du har på helt på slutten av videoen? Kjempefin og ser så tynn og god ut. Stå på videre👍🤩

      1. Så herlig å høre, tusen tusen takk❤️❤️ Den er fra Nike, kjøpte den faktisk i L.A, men har den i en dusrosa også, og den er kjøpt i Norge og er helt lik. Så tror det er en slags basic-jakke fra dem, som de har sesong etter sesong. Sjekk ut Nike 😍😍💪🏼

    2. Elsker dette! Du er så inspirerende og har så mye utstråling. Skulle ønske at jeg hadde venninner som deg. Du er er et godt forbilde, og fortjener større plass i blogg-verdenen. Alle skulle visst om deg. Jeg håper på bok, deltakelse i Skal vi danse m.m 😀 God helg, Maren!

    3. Takk for enda en fantastisk vlogg😍 Det er så fint å få innblikk i hverdagen din😊 Også var det litt «godt» å se at det er flere som har dårlige treningsøkter i blant😅 Masse lykke til med arbeid på det fine kontoret ditt😍 Ønsker deg en god søndag❤️

      1. Tusen takk for en skikkelig koselig tilbakemelding❤️ og ja tro meg, de har jeg ofte!! men som sagt i videoen, det er da man setter pris på de gode, fordi man vet hvordan de kjipe kjennes ut!! God søndagsklem til deg

    4. Så fin vlogg og gøy å følge med deg🥰 hadde du kesam mager oppi med avokadoen ?
      Tenkte prøve meg på den retten i kveld, for den så utrolig god ut <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg