En ny Vlogg er klar til dere

Heiiii💗 Da var vloggen ferdig klippet, og sannelig klarte jeg ikke få den ned kortere enn til 27 minutter. Da har jeg tatt bort flere spørsmål og masse annet fjas. Jeg blir for engasjert, rett og slett. hehe. Skravla går, og det er plutselig så voldsomt mye jeg vil dele med dere. Så dere får være litt rause og tålmodige med meg denne gangen her, dette ble en litt lang lang video🙈

Jeg synes det er så gøy med disse vloggene, og koser meg med å lage dem, selv om det tar mye tid. det er virkelig verd å bruke tid på, når responsen fra dere er god. Håper dere liker denne også🙏🏻💗

 

Ha en nydelig kveld venner💗

 

Smiiiil, Maren 

 

 

12 kommentarer
    1. Elsket denne!! Forresten, var du på Kypros ifjor i august/september skiftet? Var der selv og løp hver morgen nede ved stranden, så ei flere ganger som lignet helt utrolig på deg😅 Kom på det nå først, haha. Ellers god påske videre <3

    2. Et kjempefint vlogginnlegg nok en gang😃 Proteinrundstykkene du lager er jo så gode🤩 Artig at du svarer på spørsmål på vlogginnleggene også. Ønsker deg en riktig god påske🐣☀️💛

    3. Nok en hærlig video, fine deg! 😀 Blir de for lange, kan du jo heller dele de opp i 2? Men digger dette svært godt altså! Ha en FAB Fredag, goding! Klem! <3

    4. Ååå så koselig å sitte å se på❤ Elska allerede når du skreiv at du klarte å få den på 27 min, å hørtest så stolt ut😂 Er så kjent for å skravle mye sjøl, så heilt i min gate!
      Kjempedigg å se hvordan du lagde rundstykkene, og ble veldig innterresert i lakseformen med soyaolje, om du vil lage det i ein vlog! Ha ein fin kveld!😊

    5. Du er så herlig, gleder meg alt til neste vlogg inleg (ingen pres) 🙂 <3
      Kor er det du har kjøpt antrekket du har på deg i starten?? Det såg så digg og chill ut.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg