En naturlig del av min morgen

Reklame | Oslo skin Lab

God morgen hjerter❤️ Jeg sitter her med kaffekoppen min, slik jeg gjør hver eneste morgen. Koppen inneholder det samme som den alltid gjør: Dobbel espresso, havremelk og kollagenpulver. Jeg har brukt The solution kollagenpulver fra Oslo skin Lab, i over et år, og kan ikke se for meg at jeg enn gang kommer til å slutte. Jeg kjenner en effekt, og det er alt av bevis jeg trenger.

Jeg har venninner som spør meg om det virkelig funker og jeg svarer at det funker for meg. Jeg ville aldri sagt noe til venninnene mine som ikke stemmer. Effekten jeg føler, etter over et år med kollagen er følgende:

En jevnere og glattere hud, mer glød og jeg føler generelt at jeg ser mindre gusten, grå og trøtt ut. Jeg har også hatt mindre utbrudd og urenheter. Her vet jeg selvfølgelig ikke om kollagenpulveret har noe å si, men huden har sett så mye bedre ut, på alle måter, i perioden jeg har brukt kollagenpulver fra Oslo skin Lab.

Hudpleie fra innsiden har skutt fart den siste tiden, og det er ingen tvil om at det vi spiser og drikker påvirker huden – både positivt og negativt. Fordelen med innvendig hudpleie er jo nettopp det at man pleier huden fra innsiden og ut, og i tillegg pleier huden på kroppen og i ansiktet. Selvsagt er det også viktig å bruke utvendig hudpleie og solbeskyttelse i tillegg.

Kollagen er ikke noe mystisk mirakelpulver. Kollagen finnes faktisk allerede naturlig i kroppen vår, og oppgaven til kollagen er å være med på å holde huden vår spenstig og vital. Med alderen synker kollagen-nivået gradvis, og linjer og rynker vil bli synlige, det er ingenting i veien med det selvfølgelig, men det er lov å forebygge litt – med naturlige produkter. Kollagenpulveret jeg tar, The Solution fra Oslo Skin Lab, kan redusere og forebygge linjer, rynker og cellulitter. Det er gjort en hel haug studier på det, som du kan lese mer om HER.

Jeg blander som sagt alltid pulveret i kaffen, men også i smoothien min. Her om dagen lagde jeg en helt nydelig smoothie, og rørte en liten pose kollagen inn i bowlen. Ingen smak, ingen farge, ingenting. Du merker ikke at den er der.

Kollagenet kommer i små søte porsjonspakninger, og én pose er én dosering. Jeg har disse med meg i toalettvesken på reise, og her hjemme står de ved siden av kaffemaskinen min.

Hvis du også er nysgjerrig på The Solution fra Oslo Skin Lab, får du nå 65% rabatt på din første bestilling, ved å bestille HER. Det er ikke noe rabattkode, rabatten ligger allerede inne når du bruker denne linken.

Det er da 65% på første bestilling, og deretter 30% rabatt på pakkene som automatisk blir sendt til deg månedlig. Det er ingen bindingstid her, så hvis du ikke føler noe effekt her, er det bare å avslutte, helt enkelt og uproblematisk.

Nå skal jeg spise opp maten min, og komme meg i gang med dagen min. Det føles godt å vite at jeg har gitt kroppen min en super start på dagen. Rop ut hvis dere vil ha oppskriften på denne smoothien forresten, den var virkelig en fest for smakssansene🧡

 

Smiiil, Maren

 

3 kommentarer
    1. Du er sååå nydelig i den kjolen, Maren! WOW! Og tusen takk for alltid meget god inspirasjon! Du er en skikkelig elskverdig goding! Stor, god klem! <3

    2. Tror det er noe galt med bloggen din ifht bloglovin… Tenkte “jøss, nå var det lenge siden jeg sist leste et innlegg fra Maren”. Gikk derfor inn på bloggen din og så det var masse som ikke var kommet opp i feeden på bloglovin når man fulgte deg… Merket dette skjedde med flere av bloggerne for blogg.no, så kanskje der feilen ligger? Ville bare si fra 🙂 Ønsker deg en FIN helg <3

    3. Har lest bloggen din i flere år og elsker den gode stemningen du sprer!

      Fint at du synes pulveret funker for deg, men synes det er viktig å også få med litt objektive fakta når man reklamerer for slike produkter. Kollagen brytes ned til aminosyrer i tarmen på samme måte som andre proteiner før det tas opp i kroppen. Å ta kollagenpulver blir dermed det samme som å spise proteiner. Kroppen lager selv kollagen fra de aminosyrene vi får i oss uavhengig av om de kommer fra kylling, egg, proteinpulver eller kollagenpulver. Vil også bemerke at de tre studiene du linker til er skrevet av de samme personene og finansiert av de som produserer kollagen som kosttilskudd. Det totalet bildet av forksningen viser ikke noen effekt av kollagen som kosttilskudd.

      Når det er sagt har heldigvis de fleste kosttilskudd få bivirkninger – utenom prisen da. Hvis du synes pulveret funker for deg er jo det bare bra, men perosnlig synes jeg du alltid har vært full av glød 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg