En magisk start på lørdagen

Heiii venner☀️ Nå måtte jeg bare stikke hode innom her å si hei, og vise dere den fine starten på dagen jeg hadde i dag. Jeg startet dagen på fine Odderøya med en 5 km løpetur i helt magiske omgivelser. Altså se på dette her. Det første som møtte meg var to nydelige små rådyr, som stod helt inntil stien og bare så på meg. Så koselig❤️

Resten av runden var så fint ,i herlig vær og med magisk utsikt. Virkelig den beste starten på en lørdag.

Vel hjemme var det bare å hoppe i dusjen, og sette klar snacksen før team-møte med hele gjengen fra Strongbody. Vi skulle egentlig ha møttes fysisk til en helg sammen i Trondheim, men på grunn av situasjonen så ble det byttet ut med en liten digital samling i stede.

Alt er bede enn ingenting, og det var så koselig å se gjengen igjen – selv om det var via en skjerm😊 Jeg koste meg skikkelig der jeg satt og momset i vei på druer, eple og sjokolademelk. Mmmm,

Nå skal jeg rydde vekk jobb her, og komme meg ut i det fine været. Flokken min er allerede ute på tur, så nå skal jeg kome meg avgårde og finne dem😊

Resten av dagen i dag, og i morgen blir bare rolig. Nyte at det er helg og faktisk slappe litt av. Treningssenteret er stengt, men vi skal kjøre på med utetrening likevel, og i tillegg skal jeg ha litt timer for studentene her i byen, så nå blir det en full uke med gruppetimer likevel. Litt alternativt selvfølgelig, men det er vi så vant til nå at det går av seg selv😊

NYT helgen fine venner❤️ Har du noen spesielle planer denne helgen??

 

Smiiiil, Maren 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg