En magisk lunsj + dagens treningsøkt

Reklame | For venninne (Urban Pioneers)

Heiii dere🧡 I dag pøser regnet ned på sørlandet, og selv om jeg selvfølgelig liker sol best, så er det nesten litt godt også. Jeg startet dagen med en bonus-gruppetime, satt opp kun fordi noen av de jeg trener fast gjerne ville ha en ekstra økt og da sier jeg selvfølgelig ikke nei. 7 spreke jenter kjørte på med en svett, hard og deilig Bootcamp på morgenkvisten.

Jeg var på nattshowet med Kaptein Sabeltann i Dyreparken i går, og var ikke i seng før nærmere 01.30. Jeg våknet heldigvis raskt når vi satte i gang med økta, og det ble en skikkelig god time. Økten bestod av følgende øvelser:

  • Tunge knebøy med stang
  • Boxjump 
  • Pushups
  • Push-press
  • Dips
  • Burpees
  • Løp opp 5 etg mens man bærer på en 10kg tung medisinball.

Nå har jeg fått besøk av verdens beste mamma, og vi skal svinge oss litt med vaskeklutene sammen her i leiligheten. Vi setter på musikk, skravler, rydder, vasker og koser oss. En litt annerledes type mor og datter kvalitetstid der altså. hehe❤️

  

Bildene i dette innlegget er fra gårsdagens lunsj med skjønne Jeanett. Vi var på den veganske kafeen spiregården her i Kristiansand, og koste oss med nydelig mat og drikke. Jeanett er en av de skjønneste jentene jeg vet om, vi er både venninner og jobber litt sammen.

Hun er faktisk designeren bak den gule kjolen hun selv har på seg, og den hvite jeg har på meg. Merket heter Urban Pioneers – vel verd å sjekke ut. Litt venninne-reklame der, men det må da være lov å skryte av venninnene sine🧡

Maten vi spiste var så utrolig godt. Jeg hadde Buddha Bowl, som er en slags asiatisk gryte med nudler. Den er laget på kokosmelk og masse deilige grønnsaker og nydelige smaker. Jeanett hadde en knall blå smoothie bowl. Grunnen til at den er blå er at det er brukt spirulina i den, som er laget på blå alger. Så fargen er helt dønn naturlig, ingen tilsetningsstoffer av noe slag. Jeg har spist den mange ganger selv, og den er helt fantastisk god på smak også. I glassene er det Kombucha med smak av jordbær og rabarbra.

Nå er det på tide å komme seg tilbake til vaskebøtta her! Håper du har en deilig lørdag, hva enn du fyller den med🧡

 

Smiiil, Maren 

 

6 kommentarer
    1. Hvor har du kjøpt det blå skjørtet du bruker på bildene i innlegget fra 10.juli? Det var bare sååå fint🤩

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg