En magisk kombinasjon

Reklame | Hennig Olsen Is

I går hadde jeg tidenes kosedag her hjemme, og lagde så mye godt. Blant annet disse digge kjeksene med is inni. Mmmm❤️ Isen er dobbelSJOKO fra Hennig-Olsen is, og det er min soleklare favoritt.

Det er også ganske digg at den er i en litt sunnere variant, i og med at jeg spiser den flere ganger i uka. Livet er for kort til å ikke kose seg med is, men når man spiser så mye som jeg gjør, så er det fint at det finnes et litt sunnere alternativ også. Det beste med denne er at det overhode ikke går utover smaken selv om den er litt sunnere på næringsinnholdet. Kjeksene er cafe-cookies, og absolutt ikke noe sunnifisert. Det er jo akkurat det som er så fint – ja takk begge deler❤️

Sjokoladen jeg har hakket over er 70% mørk sjokolade, og i koppen er den en sterk og digg espresso. For en matfest der altså! I dag tenkte jeg å prøve meg på en digg milkshake med en av de andre NYT-variantene fra Hennig-Olsen is. Jeg oppdaterer dere selvfølgelig med oppskrift når jeg finner den perfekte miksen.

Har du lyst å teste den nye serien med litt sunnere is? Jeg gir bort 2 bokser av hver smak (DobbelSJOKO, CookieDOUGH og PeanøttKARAMELL) både på Instagram og på min Facebook page. Du kan delta begge steder, så hvis du har lyst å vinne masse digg is er det bare å komme seg inn og sjekke det ut.

I dag har jeg en litt kjedelig søndag foran meg. Jeg har innsett at det må skje noe i leiligheten, på alle de stedene man ikke ser ved første øyekast. Dere vet, inni skuffer og skap – der man gjemmer bort rot man tenker man skal rydde senere. I dag er dagen, nå MÅ det tas tak i alt det skjulte rotet. Så jeg skal ha en litt kjip rydde-søndag, men selv om det er kjipt når det står på, så er det jo så utrolig godt etterpå.

Hva er dine planer denne søndagen? ❤️

 

Smiiil, Maren 

 

6 kommentarer
    1. Elsker at du har så mykje gøy på bloggen/sosiale medier for tida! Både med give-away, utfordringer og masse herlig treningsinspo! I tillegg til at du er så flink på å svare følgerne dine! Ha ein super søndag, flotte Maren <3

      1. For en nydelig melding å få – tusen takk❤️❤️ Jeg koser meg skikkelig med sosiale medie kanalene mine om dagen, og da er det så herlig at det blir godt mottatt. Tusen tusen takk❤️❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg