En liten tirsdagsprat

Reklame | Annonselenker

Goood morgen❤️ Klokken er 10, og vanligvis ville dette vært langt på dag for min del. Jeg står som oftest opp rundt 06.30, men i dag føltes det som jeg hadde et tonn av betong over meg. Kropp og hode krevde mer søvn, og i dag gav jeg etter. Jeg sov helt til 09.30 og det kan jeg faktisk ikke huske sist skjedde. Jeg er våken før 07 helt uavhengig om det er hverdag eller helg. Det føles helt rart å sitte her med kaffekoppen nå, og ikke ha kommet i gang med dagen skikkelig, når klokken er så mye. Jeg tenker at i dag skal jeg bare nyte det, kroppen vet å si i fra, og akkurat i dag krevde denne skrotten et par timer ekstra søvn.

Hvordan er det med dere venner? November går mot slutten, og desember står for tur. Er dere klare for jula? Gleder du deg, eller kanskje kjenner du på litt andre følelser relatert til julen? Del gjerne dine tanker rundt den tiden vi går inn i, i kommentarfeltet❤️

  

Jeg har funnet verdens beste jeans, og den må faktisk bare deles! Det føles som å gå i en tights, den strammer ingen steder og er så myk og god. Den har masse stretch, og sitter så fint på. Prisen er helt genial, kun 299kr. Du finner den HER. Jeg har den i medium.

Pannebånd og sko er også nye. Pannebåndet kjøpte jeg i to farger, og de er så gode. Det duse rosa HER, og et sort HER. Det finnes også en nydelig gråfarge, de koster kun 79kr akkurat nå. Skoene er så deilige, du finner den HER. Et lite obs, de er bitte litt små på størrelsen. De er foret og skikkelig varme, så du trenger ikke ha  tykke sokker i, men det kan være greit å vite om at de er en tanke små på størrelsen. Jakken er fra Urban Pioneers – den er like fin til hverdag, som til sporty/treningsklær. Den finnes i sort og offwhite. Den finner dere HER. Jeg har den i small. 

Det som er gøy nå er at det er Black Week hos Nelly, og alt jeg har nevnt her er på minimum 20% rabatt. I tillegg er det nye tilbud hver enste dag. I dag er det 30% rabatt på alle party styles✨ Sjekk hele salget HER. 

Nå skal jeg ha et par timer hjemme og jobbe med den løpe-challengen jeg skal i gang med for dere, helt i starten av januar. Senere blir det er møte hos regnskapsfører, før det er trening i kveld. Akkurat den treningen må jeg faktisk se litt ann, og grunnen er så teit. Jeg klarte nemlig å tryne skikkelig på trening i går. Jeg skulle gjøre boxjump, og alle ble pushet til å prøve å hoppe litt høyere enn vi vanligvis er helt komfortable med. Så jeg hoppet det jeg kunne, men trakk meg i siste sekund og smalt skinneleggen rett i boksen. Nå har jeg et kutt i leggen, og er ganske så hoven, gul og blå. Utrolig irriterende! Jeg satser på at jeg fint kan tilrettelegge, og trene noe som ikke involverer ben og hvertfall ikke hopp. hehe

Ha en nydelig tirsdag venner❤️

 

Smiiil, Maren 

 

5 kommentarer
    1. Så utrolig godt da å få sove til 09.30, det trengs innimellom. Jeg gleder meg så til tiden vi går inn i nå, det er så lunt, varmt og koselig å få opp julepynt og jeg føler at alle mennesker blir i en annen stemning. Tenker også på de som ikke gleder seg like mye, for i julen dukker alle vonde følelser opp for mange.. <3

    2. Off, box jumps er farlig! Har sjølv opplevd å slå skinnleggen 2 ganger, og eine gangen endte med hull inn til beinet og sying med stort arr på legg! God bedring <3

      1. Nei åå stakkars, da var du maks uheldig. Det er SÅ vondt!! Verste er første hoppene igjen etter du har gått skikkelig på tryne, men man må bare i gang igjen, ellers blir man ordentlig redd😅

    3. Jeg gleder meg masse til desember, men må innrømme at jeg har begynt på både julemusikk og julebrus og masse klementiner i november. November og oktober var mye dritt, men nå ser jeg fram til en god måned. Her skal det pyntes masse, og jeg har kjøpt en del ny julepynt.
      Ennå litt dritt igjen og litt såre tanker, men får se framover og håpe på gode ting.

      Gleder meg til julegodt,julebord og julefilmer!
      Klem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg