En liten sniktitt på høsten

Reklame | Annonselenker Nelly

Jeg slipper ikke sommeren helt enda, men det er likevel gøy å begynne å sniktitte litt på høsten. Det er så mye fint på vei inn i butikkene, og i dag har jeg snoket litt rundt på Nelly for å se om jeg fant noe jeg likte. Det gjorde jeg virkelig🧡 Deilige ullgensere, jersey gensere, chunky sneakers, skjorter og deilige teddy jakker, er bare litt av det jeg har skrevet opp på min ønskeliste.

Her mine favoritter, kanskje du finner noe du liker du også: 

Genser / sneakers / topp uten ermer / t-skjorte / strikkejakke / kosedress 

Hårspenner / hvit skjorte / grå jersey genser / sneakers

Strikkejakke / lang teddy jakke / kort teddy jakke / kåpe / lang hvit teddy jakke / sort genser 

Jeg har klikket hjem et par ting, blant annet den lange strikkejakken, hårspennene og den grå genseren. Jeg har så lyst på en teddy jakke også, men klarer ikke helt å bestemme meg for hvilken jeg liker best. Av erfaring så vet jeg at man må være tidlig ute, for de forsvinner så kjapt!!

Jeg spør alltid dere om tips, så ting jeg ikke helt finner ut av. Så, hvilken liker du best?

 

Smiiil, Maren 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg