En liten lørdagsprat

Jeg elsker teksten på denne kaffen! Er det noe jeg kan bli MYE flinkere til å er det å si, eller nei ikke si, tenke blir mer riktig. Tenke F**K it litt oftere, og la ting gå. Jeg er en tenker, og jeg overanalyserer alt mulig. Slitsomt og unødvendig. Jeg fikk servert denne kaffen for et par dager siden, og det synes jeg var ordentlig morsomt. Den passet så bra!

Jeg er fullt klar over at mobilskjermen min synger på siste verset, men det er heldigvis kun et beskyttende deksel over, som er knust – ikke hele telefonen min. Jeg skal fikse etter Sri Lanka! Apropos Sri Lanka – jeg drar seriøst om noen få timer liksom. Jeg drar tidlig i morgen tidlig, og det kribler så mye i kroppen at jeg ikke klarer å sitte stille.

Det pakkes til den store gullmedalje, og hele spisebordet mitt er overlesset av bikinier, badedrakter, shorts, sommerkjoler og sandaler. Fy søren så deilig!! Hvis noen av dere har vært på Sri Lanka, og har tips om ting som MÅ pakkes med, så blir jeg veldig glad for en liten kommentar i kommentarfeltet❤️

Nå skal jeg straks avgårde for å møte mamma på en koselig lunsj, også skal vi litt rundt i byen og fikse siste småting før jeg reiser. Jeg fikk en mail fra Lapoint hvor de bad om at vi tok med handlenett ( for å unngå å bruke plastikkpose) og solkrem uten kjemikalier som kan skade korallrevene der nede. Fy søren så bra at de opplyser om slikt!! Vi skal også være med på en Beach clean up mens vi er der, hvor vi skal rydde søppel og plast fra strendene. Så viktig og så fint! Jeg er takknemlig for at vi får lov å være med på det.

Jeg håper livet smiler til du som leser dette, og at du kjenner på at i dag skal du tenke F**K it, og bare gjøre akkurat det DU har lyst til. Kjenn at dette er din helg, og din lørdag. Nyt og kos deg. Legg vekk alt av burde-burde, og bare nyt litt fritid!

Jeg har forresten åpnet for spørsmål på Instastory, til morgendagens spørsmål & svar blogg. Titt gjerne innom der hvis det er noe du lurer på. Du finner meg på marenerdvik

Jeg titter innom dere igjen senere fininger❤️ Gleder meg til vi skravles igjen!!

 

Smiiil, Maren 

5 kommentarer
    1. Herregud så gøøøy. Reisefeber på dine vegne. Og gjett om jeg skal lage meg en bra og spennende og gøy lørdag. Klem

    2. Myggmiddel, Mygg A. Synes å huske at det var mye mygg ( jeg er ihvertfall veldig plaget av det).
      God tur!!!

    3. Utrolig festlig at jeg akkurat nå satt og tenkte “for en fin dag dette er, idag har jeg det skikkelig fint”. For tiden har jeg det ganske fint hele tiden, men litt ekstra idag.
      God lørdag til deg også!

    4. REGNJAKKE eller regnponcho! Lengre skjørt/kjoler. Ikke alltid det passer seg med korte, korte klær. HØY solfaktor, det finnes ikke der nede. Husk å kjøpe SIM-kort på flyplassen i Colombo, da har du 4G hele turen til 9 dollar.

    5. Så fint og viktig miljøfokus av Lapoint 🙂 Anbefaler dokumentaren Chasing Coral på Netflix! Den fikk meg faktisk til å gråte :’) Så mye engasjement det er rørende.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg