En liten hemmelighet

Jeg synes det er vanskelig å bestemme meg helt for hva jeg vil med bloggen, og i tenketiden så synes jeg det er koselig å oppdatere den litt. Spesielt siden det faktisk kom en del kommentarer fra dere sist, og tallene viser at det fremdeles er en god del som sjekker innom bloggen ❤️

Det har skjedd så mye siden sist, og det har vært litt utfordrende fordi alt har vært så hemmelig. men nå kan jeg endelig fortelle dere at vi befinner oss i tidenes lykkerus om dagen, for i mars kommer det en liten skatt ❤️

Dette er så stort for oss, og så enormt stas. Samtidig som det er litt skummelt og nytt. Vi nyter dagene, og spesielt jeg har endelig klart å senke skuldrene litt nå som andre trimester er godt i gang og formen er betydelig bedre.

Det føles så godt å ha delt dette, og at vår fine lille hemmelighet ikke er hemmelig lenger ❤️ Jeg er så spent på tiden fremover!

 

Maren

7 kommentarer
    1. Gratulerer så masse Maren! Dere har så mye fint i vente, livet blir aldri det samme igjen på både godt og vondt, men aller mest godt <3
      Håper formen din er fin og at du klarer nyte svangerskapet!

      Takk for at du deler, jeg har faktisk fulgt bloggen din i ganske mange år nå, fra den gang jeg selv var småbarnsmor. Nå er de 13 og 9 år. Tiden flyr 🙂

    2. Gratulerer Maren<3 Utrolig koselig nyhet!
      Jeg er kanskje en av få som savner blogg innlegg, synes det er trist at alle de spreke damene jeg har fulgt og som har motivert meg til aktiv hverdag bare blir borte og går over til andre plattformer, som dame 45 ikke orker forholde seg til 😉
      Masse lykke til, håper du holder oss trofaste blogg følgere oppdatert her inne også.
      Stooor klem til deg!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg