En helt vill opplevelse

Reklame | For eget event

Hvor skal jeg starte for å beskriv gårsdagen….Jeg tror jeg må begynne med å takke, og det er flere som må takkes. Jeg må takke alle de 100 ++ jentene som kom på eventet MAREN X SPICHEREN i går. Takket være dere kan jeg nå gjøre så mye mer gøy her på sørlandet, for nå vet jeg at dere stiller opp, jeg vet at dere ønsker treningeventer og jeg vet at hvis jeg bare arrangerer så kommer dere, og dere gir ALT.

Det var så mange nydelige jenter der i går, så mange store ekte smil, så mange herlige klemmer, helt rå innsats, og så enormt mye treningsglede❤️

Videre må jeg takke Spicheren treningssenter som gav meg full tillit til å lage dette eventet. I starten så tror jeg i grunn ikke de helt visste hvor stor dette skulle bli, eller hva de gav meg tillatelse til å dra i gang. Hele veien har de stilt opp, fikset ting, og kommet med supre innspill. Alltid sett løsninger fremfor problemer. De har jobbet både innenfor og langt utenfor vanlig arbeidstid. For et stjernelag det er på Spicheren, jeg er helt vilt stolt av å nå kunne kalle dem kollegaer❤️ Spesiell takk til Kristian, Geir Ove og Stine. Spicheren er et treningssenter som tenker stort, er fremoverlent, ønsker å gjøre nye, annerledes og kule ting for medlemmene sine. De tør å tenke utenfor boksen, og jeg er så stolt av å kunne kalle dette min nye arbeidsplass. De er også rause, for dette eventet var ikke kun for deres medlemmer, det var åpent for alle. Det synes jeg er utrolig kult gjort! Heia Spicheren💪🏼💥

Tusen takk til Headliner som virkelig forstod min visjon, og drøm om hvordan dette skulle bli. Det er de som har gjort det til en realitet, og levert langt langt over forventningene. Det er noe av det mest imponerende jeg har sett, hvordan de på under 3 timer totalt transformerte en svær idrettshall om til en nattklubb. Lysrigg i taket, total mørklegging av alle vinduer, og en helt vanvittig lyd-rigg. La meg bare få presisere at det er 8 meter under taket og alt måtte gjøres med hjelp av lift. Nei fy søren så bra de gutta er. De overpresterer hver eneste gang vi jobber sammen, og jeg slutter aldri å bli imponert. Rudi stilte opp som DJ, og i det sekundet han takket ja, visst jeg at det kom til å bli bra. Denne fyren er det råeste jeg vet om, og så lenge han har styringa er det garantert full trøkk og magisk stemning. Tusen takk Rudi✨

Nocco og Barebells skal ha en stor takk for de enorme mengdene med give-aways de sendte avgårde til Maren X Spicheren. Det er så gøy å kunne få lov å gi ut litt ekstra godsaker til deltagerne etter en slik svettefest. Det kunne ikke passet bedre enn en iskald Nocco og en digg proteinbar etter økta. Det er så kult å få være en del av et sterk team slik som Nocco og Barebells er. Det er stas å ha dem i ryggen, og jeg er så takknemlig for at jeg får lov å jobbe med dem💪🏼 De passer perfekt inn i tingene jeg gjør, de kaster seg rundt og stiller opp når det trengs. Tusen tusen takk❤️

Abilica fortjener en gigantisk takk. Verdens beste Abilica, min aller sterkeste og mest trofaste samarbeidspartner gjennom mange mange år. Vi har gjort så mye sammen, og vi fortsetter å pushe grenser, teste nye ting, og ta det til nye høyder. I går leverte de absolutt ALT utstyret til dette svære eventet. Battleropes, wallballs, kettlebells, vektvester, soft ball, step kasser, equalizer bars og ikke minst den splitter nye XC-classic 2000 som Johannes Klæbo har designet. DET ER SÅ KULT DET!! De sendte også med massegive-aways til deltagerne. Profesjonalitet og hjerte i alt de gjør, fullstendig tillit hele veien og absolutt alltid 100% kvalitet. Det finnes ingen jeg er mer stolt av å få stå sammen med, og få lov å være ambassadør for. TUSEN TAKK Abilica-familien, jeg setter mer pris på dere enn jeg kan klare å få sagt med ord❤️💪🏼

     

Til slutt må verdens fineste venninne Janne få en takk, som stilte opp og rigget med oss til sent på natt, stilte opp på selve dagen for å hjelpe, rydde, lage små videoklipp for meg og ikke minst rigge ned igjen etterpå. Du er ubeskrivelig❤️

Tom Høgstøl som er min faste fotograf, men enda viktigere er han en utrolig god venn. Han stilte opp og knipset bilder i går, på super kort varsel. Alle bildene i dette innlegget er tatt av han. For en helt du er Tom✨ Tusen takk!!

Det er laget en after-movie fra denne dagen, og den er det superdyktige Marius Hansen som står for. Marius løp rundt og var overalt på lørdag. Han fikk med seg alle små magiske treningsøyeblikk, og jeg kunne ikke vært med fornøyd med jobben han gjorde. Filmen deles i løpet av kvelden, og jeg gleder meg så til å vise dere den!

Håper dere synes dette så ut som et kult event. Jeg har nemlig store planer om å gjøre dette igjen, bare enda mye større!!!

Er du klar for å bli med neste gang?? 💪🏼💥

 

Smiiiil, Maren 

 

 

8 kommentarer
    1. Tusen takk for en fantastisk treningsøkt! 😍 Det var supergøy, og jeg kjenner det godt i lårene i dag 😂

    2. Var bortreist i helga, så fikk ikke vært med! Utrolig kjipt! Ikke hver dag dette skjer i Kristiansand akkurat😅 Vi trenger sånne som deg her i byen Maren, digger deg! Håper ikke det er lenge til neste gang du steller istand noe lignende🤞🏽

    3. Helt fantastisk opplegg! Har noen lår som virkelig merker alle bøyene som ble gjennomført i ulike varianter! Takk for økta 💪🏻😃

    4. Tusen takk for en fantastisk økt 🤩🏋🏽‍♀️ Kommer gjerne på flere eventer 🙋🏻‍♀️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg